۲۴ آذر ۱۳۸۶، ۱۱:۳۴

مرحله سوم لیگ ژیمناستیک-شیراز

صدرنشینان لیگ دسته اول و دسته دوم شناخته شدند

صدرنشینان لیگ دسته اول و دسته دوم شناخته شدند

مرحله سوم از لیگ های ژیمناستیک ایران درشیراز روز گذشته با صدر نشینی دو تیم شهاب کرج و نشروگاز شهرکرد در رقابتهای دسته یک و دو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای مرحله سوم از لیگ ژیمناستیک ایران در سه دسته برتر، یک و دوم از روز گذشته با حضور 21 تیم آغاز شد که در پایان مسابقات لیگ دسته یکم تیم شهاب کرج با 144 امتیاز صدرنشین شد. تیم نشروانتشار بقیع قم با 142 امتیاز دوم و پتروشیمی اراک با 141 امتیاز در مکان سوم ایستاد. در این رشته و در بخش قهرمان قهرمانان امیراعظمی، علیرضا فرخ و مهدی مقدس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دیدارهای دسته دوم تیم نشروگاز شهرکرد با 1/144 امتیاز در صدر ایستاد. سان سان ارومیه با 9/138 امتیاز دوم و لیان بوشهر با 114 امتیاز عنوان سوم جدول را از آن خود دارد. دربخش مسابقه قهرمان قهرمانان دسته دوم لیگ ژیمناستیک کشور نادر حمیدی، سیامک راد و پژمان کامران عناوین اول تاسوم را کسب کردند. درمجموع دو دسته اول و دوم 15 تیم حضور داشتند.

رقابتهای دسته برترنیز ازصبح امروز با شرکت شش تیم در شیراز درجریان است که برای اولین بار درطول برگزاری مسابقات لیگ سال 86 این مسابقه به طور مستقیم از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این دیدارها عصرامروز به پایان می رسد. زمان و مکان برگزاری مرحله چهارم و پایانی رقابتهای لیگ ژیمناستیک ایران متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

کد خبر 604689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha