وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین:

اسراییل به دنبال تشدید اشغال غزه و جداسازی آن از کرانه باختری است

اسراییل به دنبال تشدید اشغال غزه و جداسازی آن از کرانه باختری است

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال تقویت محاصره غزه و جداسازی این منطقه از کرانه باختری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر ممانعت از ورود کمک‌های انسان دوستانه به غزه را محکوم کرده و خواستار بازگشایی تمامی گذرگاه‌های غزه شد.

تشکیلات خودگردان همچنین موافقت رژیم اشغالگر صهیونیستی با باز شدن گذرگاه‌های دریایی به غزه و جلوگیری از باز کردن گذرگاه‌های زمینی را با هدف تشدید اشغالگری در این منطقه و جداسازی غزه از کرانه باختری و مهاجرت اجباری اهالی آن دانست.

با وجود گسترش قحطی و گرسنگی در بخش‌های مختلف غزه که با واکنش بسیاری از مؤسسات بین‌المللی مواجه شده، رژیم صهیونیستی با بازگشایی گذرگاه‌های زمینی غزه مخالفت کرده و مانع از ورود بیش از ۶۰۰ هزار تن مواد غذایی و کمک‌های انسانی انباشته شده در مرزها به غزه می‌شود و در حالی که مردم این منطقه در نتیجه گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند، اجازه ورود این کمک‌ها را نمی‌دهد، این در حالی است که با همکاری برخی دولت‌ها از جمله آمریکا و اردن نمایش تبلیغاتی مبنی بر اعطای کمک‌های غذایی محدود به غزه از طریق هلی برن هوایی یا گذرگاه‌های دریایی را در رسانه‌های دنیا برجسته می‌کند.

کد خبر 6047845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha