کمیساریای عالی حقوق بشر ملل متحد:

هرگونه حمله به رفح می‌تواند به تلفات جانی بیانجامد

هرگونه حمله به رفح می‌تواند به تلفات جانی بیانجامد

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد که هرگونه حمله به رفح می‌تواند به شهادت فلسطینیان منجر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد بیان کرد که هرگونه حمله از سوی رژیم صهیونیستی به رفح می‌تواند شهادت فلسطینیان را در پی داشته باشد و به خطر وقوع جنایت‌های وحشیانه دامن بزند.

این نهاد وابسته به سازمان ملل اعلام کرد: این درگیری باید به صورت فوری پایان یابد و کشتار و ویرانی متوقف شود. اسرائیل باید به موجب حقوق بشر بین‌الملل به تعهدات خود به صورت کامل عمل کند.

همچنین دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد که نمی‌توان اجازه داد حمله رژیم صهیونیستی به رفح اتفاق بیافتد.

پیش از این نیز «ریم السالم» گزارشگر سازمان ملل درباره خشونت علیه زنان طی اظهاراتی نسبت به وضعیت وخیم زنان فلسطینی ساکن نوار غزه هشدار داد.

گزارشگر سازمان ملل درباره خشونت علیه زنان تاکید کرد: وضعیت زنان فلسطینی یک آزمون است؛ آزمونی که جامعه بین‌الملل در آن ناکام بوده است.

همچنین السالم درباره وضعیت کنونی زنان فلسطینی ساکن نوار غزه گفت: زنان نوار غزه در سایه کمبود کمک‌ها در شرایطی غیر انسانی زندگی می‌کنند.

کد خبر 6049569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 0
      فقط مقاومت از فلسطینیان حمایت کرده چون مرز ندارد با فلسطین کمک اندک میشود، بقیه همه ماس مالی کردند هوشدار های تو خالی خجالت آور دادن شاید،،،،،، بودند خجالت هم نکشن اما مردم ملتها تاریخ ثبت می کند که چه شرمساری وننگ ببار آورد ند،، این دنیای دوروزه چقدر برای تعدادی شیرین است زن و بچه های خود تحویل دشم