۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰

در حوزه تحول جمعیت و فرزند آوری؛

طرح «فتحان» در استان بوشهر اجرایی می شود

طرح «فتحان» در استان بوشهر اجرایی می شود

بوشهر- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: طرح فتحان که در حوزه جمعیت و فرزند آوری در ذیل وزارت کشور بوده سال آینده شاهد اجرایی شدن آن در استان بوشهر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه زنگنه نژاد بعد از ظهر جمعه در آئین افتتاح رویداد جامعه پرداز اظهار داشت: هم‌افزایی گروه‌های فعال در حوزه خانواده، جمعیت و هویت زن می‌تواند در شبکه‌سازی گروه‌های مردمی کمک کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: همچنین شناسایی و هم‌افزایی این گروه‌ها در انتقال داده‌ها و اولویت‌های حوزه زنان و خانواده از طریق دستگاه‌های اجرایی و حاکمیت به گروه‌های مردمی که در میدان هستند به نحو خیلی بهتر صورت خواهد گرفت.

زنگنه نژاد اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه جمعیت در استان بوشهر در همه شهرستان‌ها، شهرها و روستاها این است که بتوانیم کنشگران فعالی تربیت کنیم که با توجه به جامعه مخاطب و اولویت‌های فرهنگی، اجتماعی و آسیب‌های حوزه خانواده و زنان که در آن شهرستان وجود دارد، بتوانند یک نقشه عملیات خاص آن منطقه تعریف و ترسیم کنند و بر اساس آن نقشه عملیات، گفتمان و جریان سازی در حوزه جمعیت انجام دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: گروه‌ها و کنشگران فعال در حوزه بوشهر و دشتستان شناسایی کرده‌ایم و در حوزه توانمندسازی این گروه‌ها وارد عملیات خواهیم شد و بسته‌های حمایتی را برای مخاطبانی که در این طرح‌ها ورود کنند خواهیم داشت.

کد خبر 6049639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کیان IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      3 0
      سلام بفرمایید طرح فتحان چی هست؟ با فنجان چه تفاوت وشباهتهای دارد؟!!!!!
    • US ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      3 1
      با بسته حمایت که یکبار بدهید یا ندهید امیدی نیست خانه از پای ویران است وقتی یک دلار 6 تومانی به 62 هزارتومان رسانده اید چه بسته حمایتی جوابگو خواهد بود جوانان توان و تمایل به ازدواج ندارند چه رسد به فرزند اوری
    • فرشته IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      2 0
      عزیز من ای بچه علف هرز نیست که بزرگ بشه خرج سنگین کی دنبال بچه ایت
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      کاش مردمان و بخصوص مادران سرزمینم می‌دانستند کاهش جمعیت چه خطا و خطر عظیمی از ۲۵ سال آینده ایران را تهدید می‌کند ..