۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵

اذعان نماینده آمریکایی به سیاست متناقض کشورش در قبال جنگ غزه

اذعان نماینده آمریکایی به سیاست متناقض کشورش در قبال جنگ غزه

یکی از نمایندگان کنگره آمریکا گفت که وقتی واشنگتن بزرگترین حامی نظامی اسراییل است، ارسال کمک‌های هوایی برای مردم غزه چه معنایی دارد؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یکی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا از سیاست‌های این کشور در زمینه حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، «پرامیلا جیپال» نماینده زن دموکرات کنگره آمریکا تأکید کرد که باید تغییری در سیاست واشنگتن ایجاد شود تا با استفاده از نفوذ خود که به علت کمک‌های مالی به اسرائیل ایجاد شده است، زمینه برای رساندن فوری کمک به غزه فراهم شود.

جیپال در ادامه مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت: در حالی که ما بزرگترین حامی نظامی اسرائیل هستیم، پرتاب کمک‌های هوایی به غزه چه معنایی دارد؟

اظهارات این نماینده آمریکایی در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کرده‌اند که بر اثر امدادرسانی هوایی غیراصولی به فلسطینیان در نزدیکی برج‌های مسکونی فیروز در غزه و سقوط صندوق‌های کمک‌ها بر سر مردم، ۵ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

کمی پیش از این نیز، سخنگوی آکسفام با انتقاد از کمک‌های هوایی و ناکافی آمریکا در غزه گفته بود که انداختن کمک‌های هوایی آمریکا راه حل بحران غزه نیست و ما خواستار باز شدن گذرگاه‌ها و رساندن کمک‌ها به شمال غزه هستیم.

کد خبر 6050197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha