وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه:

شمار شهیدان سوتغذیه در نوار غزه به ۲۵ نفر افزایش یافت

شمار شهیدان سوتغذیه در نوار غزه به ۲۵ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار فلسطینیانی که در این باریکه بر اثر سوتغذیه، کم آبی و خشکی بدن به شهادت رسیده‌اند به ۲۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار فلسطینیانی که در نوار غزه بر اثر سوءتغذیه، کم آبی و خشکی بدن به شهادت رسیده‌اند خبر داد.

بر اساس بیانیه صادرشده از سوی این نهاد پزشکی فلسطینی شمار شهیدان جنگِ تحمیل گرسنگی و قحطی به ساکنان نوار غزه به ۲۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: آمار اعلام‌شده در خصوص شهیدان سوءتغذیه، کم آبی و خشکی بدن تنها بیانگر آماری است که به دست بیمارستان‌ها رسیده است.

همچنین این نهاد بهداشتی درمانی فلسطینی تصریح کرد: افزایش شمار شهیدان سوءتغذیه، کم‌آبی و خشکی بدن بسیار نگران‌کننده است و موید آن است که قحطی و گرسنگی در شمال نوار غزه به سطوحی مرگبار رسیده است.

کمی پیش‌تر نیز خبرنگار الجزیره گزارش داد که یک کودک شیرخواره ۲ ماهه به دلیل سوءتغذیه و کمبود مراقبت‌های پزشکی در بیمارستان کمال عدوان واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسیده است.

همچنین «فادی الزنط» کودک ۶ ساله فلسطینی نیز که یکی از وخیم‌ترین موارد بستری‌شده در بیمارستان کمال عدوان بر اثر خشکی و کم‌آبی بدن وسوء تغذیه بود در این بیمارستان به شهادت رسید.

علاوه بر این یک دختر جوان فلسطینی نیز در مجتمع بیمارستانی «الشفا» شهر غزه به دلیل کم‌آبی بدن و سوءتغذیه به شهادت رسید.

کد خبر 6050778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha