۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

فلسطین خاکریز مقدم اسلام در برابر هجمه سراسری نظام سلطه است

فلسطین خاکریز مقدم اسلام در برابر هجمه سراسری نظام سلطه است

مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فلسطین خاکریز مقدم اسلام در برابر هجمه سراسری نظام سلطه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با خالد قدومی نماینده حماس در ایران و هیأت همراه وی که به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه فلسطین خاکریز مقدم اسلام در برابر هجمه سراسری نظام سلطه محسوب می‌شود، اظهار کرد: این جنگ، جنگ فلسطین و اسرائیل نیست بلکه جنگ اسلام و کفر است و این شما هستید که در خط مقدم، نه‌تنها مانع از پیشروی دشمن می‌شوید بلکه او را به عقب می‌رانید و خود پیشروی می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: این در مرام یک نظام اسلامی نیست که ببیند زن و بچه فلسطینی زیر بمباران به شهادت می‌رسند و هر روز، خبر از شهادت چند ده‌نفری مسلمانان مظلوم فلسطین منتشر می‌شود اما در مقابل بیکار بنشیند. امنیت همه ملت‌های اسلامی در گرو زمین‎گیر شدن صهیونیست‌ها در جبهه فلسطین است زیرا اشقیای صهیونیستی، چشم به نابودی کل اسلام و به ذلت کشاندن همه ملت‌های مسلمان دارند و از این حیث نیز مجاهدت رزمندگان کتائب مقاومت در قامت دفاع از دین خدا در اصلی‌ترین جبهه جنگ با دشمن قرار دارد.

وی بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم جنگ غزه این بود که چهره واقعی آمریکا در کل عالم برای همه ملت‌ها آشکار شد. امروزه نفرتی که به‌صورت فراگیر از آمریکایی‌ها در دنیا به وجود آمده، در تاریخ بی‌سابقه است و روزی نیست خیابانی از شهرهای مختلف جهان، شاهد راهپیمایی معترضان به نسل‎کشی غزه و محکومیت جنایات آمریکا نباشد. از این نظر، این دست اراده الهی است که از آستین گروه‌های مقاومت منطقه بیرون آمده تا مستکبران عالم، در ذلیل‌ترین و منفورترین حالت در تاریخ خود قرار بگیرند.

کد خبر 6051576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha