۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۰۳

مدیر کل فرودگاه‌های سیستان وبلوچستان:

شرکت‌های هواپیمایی هرگونه تأخیر پرواز را به موقع اطلاع رسانی کنند

شرکت‌های هواپیمایی هرگونه تأخیر پرواز را به موقع اطلاع رسانی کنند

زاهدان_ مدیر کل فرودگاه‌های سیستان وبلوچستان، گفت شرکت های هواپیمایی در ایام نوروز به موقع برنامه پروازی، هرگونه تأخیر، ابطال و تغییر زمان پرواز را به اطلاع مسافرین برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خسروی بنجار شامگاه یک شنبه در جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی با محوریت تسهیلات نوروزی فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان که با حضور اعضا و در راستای برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزار شد، با تاکید بر اهمیت تکریم و رعایت حقوق مسافرین، افزود: شایسته است مسؤولان امور مسافر تسهیل و تکریم لازم برای انجام خدمات مرتبط با مسافرین در ترمینال‌ها را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی موظفند باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، با به کارگیری تمهیدات لازم در خصوص رعایت دستورالعمل اعلامی، به موقع برنامه پروازی، هرگونه تأخیر، ابطال و تغییر زمان پرواز را به اطلاع مسافرین برسانند و در راستای تکریم و حفظ کرامت مسافرین نسبت به رعایت دستورالعمل حقوق مسافر با ارائه خدمات مطلوب و استقرار در محل، به عنوان پاسخگویی در زمان تأخیر تلاش کنند.

وی گفت: با توجه به افزایش مسافر و افزایش پروازها نسبت به مدت مشابه سال قبل، در تلاش هستیم تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز فرآیند حرکت مسافر وجامه دان را مطابق استانداردها فراهم کنیم.

شایان ذکر است این جلسه با هدف هماهنگی، برنامه ریزی، ارائه تسهیلات و خدمات رسانی مطلوب به مسافران در فرودگاه‌های استان در ایام نوروز برگزار شد.

کد خبر 6051875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha