۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

برای افزایش صادرات از استان قزوین؛

خلا اطلس اقتصادی در استان قزوین احساس می‌شود

 خلا اطلس اقتصادی در استان قزوین احساس می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: کالاهای خوبی در استان قزوین تولید می‌شود اما خلأ یک اطلس اقتصادی در استان احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خورگامی پیش از ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: در استان قزوین محصولات خوب و با کیفیتی تولید می‌شود که برخی از آنها حتی به اروپا صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه خلأ یک اطلس اقتصادی در استان قزوین احساس می‌شود، افزود: یک تاجر وقتی در قزوین حضور پیدا می‌کند باید در ساده‌ترین روش محصولات مورد نیاز خود را پیدا کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: نمونه بسیار کوچکی از یک اطلس اقتصادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایجاد شده اما این اتفاق گویای محصولات و توانمندی‌های استان قزوین نیست.

خورگامی بیان کرد: هم افزایی خوبی در مجموعه مدیران اقتصادی و صنعتی استان اتفاق افتاده است و بر همین اساس افق پیش روی استان در این مسیر روشن است.

وی اضافه کرد: میزان صادرات محصولات واحدهای تولیدی در استان قزوین میزان قابل قبول و خوبی است اما مشکل اینجاست که بخشی از این صادرات در استان‌های مرزی ثبت می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان عنوان کرد: نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین در کردستان با حضور واحدهای خوبی از استان قزوین برگزار شد و زمینه افزایش صادرات را فراهم کرد.

وی در پایان یادآور شد: اتفاق خوبی در حوزه صادرات محصولات از استان قزوین به کشورهای دیگر رخ می‌دهد و به دلایل مختلفی بازار هدف خوبی برای خرید محصولات از سوی کشورهای دیگر هستیم.

کد خبر 6052532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha