۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز:

ایران با وجود هجمه‌های دشمن همچنان بر مدار افتخارآفرینی است

ایران با وجود هجمه‌های دشمن همچنان بر مدار افتخارآفرینی است

کرج- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: با وجود تبلیغات نادرست و هجمه‌ها و جنگ روانی معاندان همچنان بر مدار افتخارآفرینی و کسب رتبه‌های برتر علمی قرار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کاظمینی ظهر دوشنبه در جلسه تقدیر از دانش آموزان نخبه و برگزیده در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، هنری و قرآنی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: شما دانش آموزان با کوشش و مجاهدت خود حائز رتبه‌های درخشان در شهر، استان، کشور و حتی در سطح بین المللی شدید.

وی با اشاره به اینکه امروز در اینجا یکی از پرافتخارترین جلسات با دانش آموزانی با استعداد و کوشا برگزار می‌شود که آینده این مرز و بوم را به روشنی ترسیم می‌کنند، عنوان کرد: با وجود تبلیغات نادرست و هجمه‌ها و جنگ روانی معاندان همچنان بر مدار افتخارآفرینی و کسب رتبه‌های برتر علمی قرار داریم و دانشمندان و نخبگان جوان کشور موفقیت‌های علمی و پژوهشی بزرگی را به ثبت رسانده‌اند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز بیان کرد: دشمن با دروغ پردازی سعی در دلسرد کردن نسل جوان و مسموم کردن ذهن‌ها و القای ناامیدی دارد، در صورتی که همین جوانان دانشمند ما که تعدادشان بسیار زیاد است، چشم جهان را به خود دوخته‌اند و دشمنان نگران همین امید و تلاش جوانان ما برای آینده درخشان کشور هستند.

کاظمینی تصریح کرد: منکر وجود مشکلات اقتصادی نیستیم و باید در کنار یکدیگر برای حل آنها تلاش کنیم. دولت سیزدهم با حمایت از تولید داخلی و احیای تعداد زیادی از کارخانجات تعطیل شده، اقدام مهمی را در جهت تغییر رویه و شکوفایی اقتصادی آغاز کرده است، البته دشمنان تحریم‌ها و محرومیت‌های بسیاری را به کشور ما تحمیل کرده‌اند.

وی افزود: اما با وجود این تحریم‌ها، افتخارات بزرگی از سوی فعالان علمی و دانشجویی به دست آمده است. قرار گرفتن در رتبه سوم نانو، رتبه ششم تکنولوژی قرن یعنی لیزر، ششمین کشور در زمینه ارسال فضاپیمای حامل موجود زنده به فضا و همچنین پیشتاز بودن در زمینه‌های دفاعی و هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و پیوند عضو اتفاقی است که با وجود نخبه‌های کشوری به حقیقت پیوسته و تجلی یافته است.

به گفته مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز هدف مهم در حوزه علم و تحصیل برای دانش آموزان این است که بتوانند در دوران تحصیل با تمام تلاش به مدارج بالای علمی دست پیدا کنند. این کوشش که برای ساختن آینده‌ای روشن به کار می‌گیرید و دغدغه خودسازی و شکوفایی دارید، اندوخته و ذخیره‌ای برای آینده کشور است اما اگر غفلت کنید، این کم کاری ضربه جبران ناپذیری به آینده کشور وارد می‌کند.

کد خبر 6052533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha