۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶

با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی انجام شد؛

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ورزش آذربایجان شرقی

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ورزش آذربایجان شرقی

تبریز- آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عصر دوشنبه با حضور آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، نصیرزاده رئیس فدراسیون بدن سازی و پرورش، اندام، عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش و حبیب ستوده نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، سرکار خانم عبدالهی نماینده منتخب مردم شریف میانه و شهسواری نماینده منتخب مردم شریف هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ عظیمی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، معاونین، رؤسای ادارات ورزش شهرستان‌ها، رؤسای هیأت‌های ورزشی استان و همچنین ورزشکاران استان در سالن همایش‌های بین المللی شهرداری تبریز برگزار شد.

در این مراسم بیش از ۴۰۰ ورزشکار مدال آور در مسابقات آسیایی و پا را آسیایی و همچنین مسابقات المپیک در سال‌های اخیر توسط نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ورزش دوست آذربایجان شرقی و همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان و برخی مسئولان ورزشی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

از حواشی این مراسم می‌توان به اهدا تابلو فرش از سوی هیأت فوتبال استان به مدیرکل ورزش و جوانان استان به پاس زحمات چندین ساله‌اش و همچنین اهدا مدال قهرمانی مسابقات کاپ آسیایی تیر و کمان توسط بیتا عاشق زاده بانوی ورزش کار تبریزی به مدیرکل اشاره کرد که نشان از محبوبیت وی در بین جامعه ورزشی استان دارد.

برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

گفتنی است، برخی از مدال آوران استان در مصاحبه با خبرنگار مهر، از موفقیت‌های یک ساله خود سخن گفته و از برنامه‌های آتی خود و همچنین پیشاپیش پیام نوروزی خود را بیان کردند.

میر هاشم حسینی با اشاره به مسابقات یک ساله خود به کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات المپیک دانشجویان مدال طلا را کسب کنم و همچنین مسابقات گرند اسلم توانستم با مدال برنز کسب سهمیه کنم، متأسفانه بنا به دلایلی نتوانستم وارد سهمیه المپیک بشوم ولی امیدم را از دست نداده‌ام و تمام تلاش خودم را برای کسب مدال المپیک برای استانم به کار خواهم گرفت.

کد خبر 6052570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • توانا IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      ماشاالله این استاندار ما هم همیشه جلو دوربینه