حمله‌های موشکی جدید حزب‌الله لبنان به مواضع صهیونیست‌ها

حمله‌های موشکی جدید حزب‌الله لبنان به مواضع صهیونیست‌ها

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله با بیش از صد موشک به مواضع صهیونیست‌ها در مقر فرماندهی دفاع هوایی و موشکی این رژیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان ظهر امروز با صدور دو بیانیه از حمله به مواضع صهیونیست‌ها با بیش از صد راکت در مناطق مختلف خبر داده و اعلام کرد که این حمله‌ها را در حمایت از ملت قهرمان فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت شریف آنها و همچنین تجاوزهای رژیم صهیونیستی به ساکنان لبنان در مناطق مرزی به ویژه در اطراف شهر بعلبک که به تازگی انجام شده و به شهادت یک شهروند لبنانی منجر شد، انجام داده است.

بر اساس این بیانیه عناصر مقاومت اسلامی لبنان، مقر فرماندهی دفاع هوایی و موشکی در پادگان کیلع و همچنین مرکز موشکی و توپخانه‌ای در منطقه یواف و سکوهای توپخانه‌ای مستقر در اطراف آن را با بیش از ۱۰۰ موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دوم آمده است که عناصر حزب الله موضع صهیونیستی الراهب را با موشک برکان هدف قرار داده و خسارت‌های مستقیم به آن وارد کردند.

این حمله‌ها در حالی صورت گرفت که ارتش رژیم صهیونیستی امروز با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که سکوهای پرتاب موشک در منطقه جولان را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: جنگنده‌های ارتش اسرائیل چندی پیش سه سکوی پرتاب موشک در منطقه جولان را که صبح امروز از آنها موشک پرتاب شده بود، هدف قرار داده اند. رسانه‌های عبری این رخداد را شدیدترین حمله علیه جبهه شمالی از آغاز جنگ غزه توصیف کرده اند.

کد خبر 6053345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha