۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۵

مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی خبرداد؛

مشارکت ۷۵ شهرداری خراسان رضوی در نخستین رویداد شهردار برتر

مشارکت ۷۵ شهرداری خراسان رضوی در نخستین رویداد شهردار برتر

مشهد- مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی از مشارکت مشارکت ۷۵ شهرداری خراسان رضوی در نخستین رویداد شهردار برتر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی برامکی در حاشیه جلسه هیأت داوران انتخاب شهردار برتر استان خراسان رضوی با اشاره به عملکرد شهرداری‌ها در استان، اظهارکرد: ۹۶ شهرداری با استفاده از همه امکانات فنی و تخصص خود به مردم خراسان رضوی خدمات می‌دهند.

مدیر کل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت تلاش بیشتر در حوزه‌های باز آفرینی، درآمد پایدار، عمران شهری، خدمات شهری، حمل و نقل و نهضت ملی مسکن، جشنواره شهردار برتر را فرصت ممتاز برای افزایش اطلاعات و تبادل سلایق و تجارب دانست.

وی افزود: در رویداد شهردار برتر با توجه به ارائه خدمات توسط ۹۶ شهرداری به مردم استان که در ۸ محور تخصصی و یک محور ویژه فرهنگ ایثار و شهادت فراخوان داده شد و در نتیجه این فراخوان ۴۹۷ طرح از ۷۵ شهرداری به صورت خود اظهاری به دبیرخانه ارسال شد.

برامکی با اشاره به محورهای اجرایی فراخوان گفت: ۶۳ شهرداری در حوزه بازآفرینی شهری، ۶۳ شهرداری در حوزه کسب درآمدهای پایدار، ۶۱ شهرداری در حوزه خدمات شهری، ۵۶ شهرداری در حوزه خدمات شهری، ۶۰ شهرداری در حوزه نهضت ملی مسکن، ۴۷ شهرداری در حوزه حمل و نقل، ۴۳ شهرداری در حوزه هوشمندسازی، ۴۷ شهرداری در حوزه مشارکت مردمی و ۵۷ شهرداری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در این رویداد شرکت کردند.

کد خبر 6054016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha