سخنرانی انتقادی فرمانده صهیونیست

سخنرانی انتقادی فرمانده صهیونیست

فرمانده بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود از مقامات سیاسی این رژیم انتقاد کرد و اختلافات شدید میان سطوح نظامی و سیاسی این رژیم را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اختلافات میان مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.

در همین راستا فرمانده تیپ ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود از مقامات سیاسی این رژیم به انتقاد پرداخت؛ موضوعی که از اختلافات شدید موجود میان سطوح نظامی و سیاسی این رژیم حکایت دارد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم با سخنرانی انتقادی فرمانده تیپ ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی موافق نیست؛ زیرا محتوایی انتقادی نسبت به مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی داشته است.

بر اساس گزارش منابع عبری زبان، هرتزی هلیوی رییس ستاد کل ارتش این رژیم با این فرمانده صهیونیست در خصوص انتقاداتی که نسبت به مقامات سیاسی داشته صحبت خواهد کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این فرمانده صهیونیست برای بیان توضیحات در خصوص محتوای سخنرانی خود فراخوانده خواهد شد.

از سوی دیگر منابع عبری زبان گزارش دادند که «عمیت ساعر» رییس دایره تحقیقات حفاظت اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی محرمانه اعلام کرده است که پس از انتشار نتایج تحقیقات داخلی ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص رخدادهای هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (روز آغاز عملیات طوفان الاقصی) از مقام خود استعفا خواهد داد.

کد خبر 6054815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha