۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

باحضور مسئولان؛

خانه «یاریگران زندگی» استان سمنان افتتاح شد

خانه «یاریگران زندگی» استان سمنان افتتاح شد

سمنان- خانه «یاریگران زندگی» استان سمنان ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح پنجشنبه خانه یاریگران زندگی استان سمنان ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با حضور استاندار سمنان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان سمنان افتتاح شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در این مراسم گفت: خانه پیشگیری و همان یاریگران زندگی، برای دانش آموزان و خانواده آنها در سراسر استان تأسیس شده است.

جعفر معینیان با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات در سایر شهرستان‌های استان نیز راه اندازی خواهد شد، ابراز کرد: خانه یاریگران زندگی از اتاق‌های مشاوره، آموزش، بازی برای کودکان و نوجوانان و نمایشگاه برخوردار است.

وی افزود: ارائه آموزش‌های ترویجی و برگزاری فعالیت‌های اردویی، هنری و ورزشی ویژه دانش آموزان از جمله برنامه‌های این مجموعه است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ابراز کرد: طرح نوروزی جمع آوری معتادان متجاهر، پیشگیری از اعتیاد و خرده فروشان مواد مخدر در فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6054966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha