ده‌ها آواره فلسطینی زیر آوار یک خانه مسکونی مانده‌اند

ده‌ها آواره فلسطینی زیر آوار یک خانه مسکونی مانده‌اند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با بمباران یک خانه مسکونی هفت طبقه در مرکز نوار غزه جنایت جدیدی را علیه ساکنان مظلوم این باریکه رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بمباران یک ساختمان مسکونی در محله الرمال واقع در مرکز نوار غزه ده‌ها مفقودی برجای گذاشته است. فلسطینی‌های ساکن این ساختمان در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی زیر آوار مانده اند.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز تاکید کرد که این ساختمان هفت طبقه محل اسکان آوارگان فلسطینی بوده است.

همچنین در جریان حمله‌های رژیم صهیونیستی به میدان الکویت واقع در جنوب شهر غزه محمد الریفی عکاس خبری ۳۶ ساله به شهادت رسید. این حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را نیز به شدت هدف قرار داد.

گزارش‌های رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن مسجد العلمین واقع در اردوگاه جبالیا حکایت دارد.

شیخ عصام ضهیر مؤذن مسجد حمزه بن عبدالمطلب و فرزندان وی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه منطقه خربه العدس در رفح به شهادت رسیدند.

در همین راستا منابع فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند که در جریان حمله‌های شب گذشته رژیم صهیونیستی به اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه دست‌کم ۳۶ نفر شهید و ده‌ها فلسطینی دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش داد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون دست‌کم ۳۱ هزار و ۴۹۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6055949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha