۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳

کارشناس مسائل دینی:

«آیه‌های زندگی» مروج سبک زندگی قرآنی است

«آیه‌های زندگی» مروج سبک زندگی قرآنی است

شاهرود- کارشناس تبلیغ و مسائل دینی در استان سمنان با بیان اینکه آیه‌های زندگی مروج سبک زندگی قرآنی است، گفت: قرآن در واقع بهترین راهنمای ما در زندگی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد علی حکیمی راد درباره پویش آیه‌های زندگی موسوم به مسطورا در استان سمنان بیان کرد: آیه‌های زندگی مروج سبک زندگی قرآنی است.

وی افزود: اگر با آیات قرآن عجین باشیم می‌توانیم زنده شویم چرا که آیات قرآن کریم دستورالعمل زندگی ما محسوب می‌شود.

کارشناس تبلیغ استان سمنان بیان کرد: در آیات انتهایی سوره بقره موسوم به آمن الرسول (ص) که روایت است خلاصه سوره بقره در آنجا جمع شده، به ایمان الهی اشاره شده است.

حکیمی راد بیان کرد: ایمان آرامش می‌آورد و حزن و اندوه ما را از بین می‌برد در واقع ایمان همان موضوعی است که به قلب ما آرامش و رفاه معنوی می‌دهد.

وی افزود: خداوند می‌فرمایند پیامبر (ص) ما ایمان داشت به آنچه که خداوند به او نازل کرده اما شما هم مسلمان‌ها و مؤمنان باید مانند ایشان ایمان داشته باشید.

این کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه خداوند در سوره بقره می‌فرمایند که همه باید به کتب الهی ایمان داشته باشند زیرا فرقی بین کتاب‌های الهی نیست، تاکید کرد: باید احترام همه ادیان را داشت.

حکیمی راد با بیان اینکه همه ادیان یک حرف دارند و آن هم ایمان به خدا است، تاکید کرد: مهرورزی به هم نوعان از درس‌هایی است که از قرآن کریم می‌گیریم.

وی افزود: قرآن کریم برنامه‌ای است که ما را به سمت زندگی بهتر و برتر هدایت می‌سازد لذا از مردم دعوت می‌شود در پویش آیه‌های زندگی حضور پیدا کنند.

به گزارش مهر؛ منبع سوالات مسابقه روز پنجم با آیه‌های زندگی به این شرح است:

آیا دین یک مجموعه به هم پیوسته است؟ دینداری یعنی ایمان به کدام بخش دین؟! کسانی که به بخشی از دین ایمان دارند؛ چه جایگاهی نزد خدا دارند؟ آیا در قرآن راجع به این دسته از افراد سخنی دارد؟ قرآن در این باره چه می‌گوید؟

برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها عدد ۵ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۴۴ ارسال فرمائید

کد خبر 6056159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha