۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان:

۲۷.۶ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان ساخته شد

۲۷.۶ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان ساخته شد

سنندج_سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان گفت: امسال ۲۷.۶ کیلومتر انواع راه شامل راه اصلی وبزرگراه ساخته شده که از این مقدار۲۳ کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی ظهر شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان با اشاره به تداوم فعالیت‌های راهسازی در استان اظهار کرد: امسال ۲۷.۶ کیلومتر انواع راه شامل راه اصلی و بزرگراه ساخته شده که از این مقدار ۲۳ کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: از مجموع ۲۷.۶ کیلومتر راه ساخته شده در سالجاری، ۱۹.۴ باند دوم یا بزرگراه در مسیرهای بیجار- دیواندره، بیجار- همدان، سقز- بانه، گردنه صلوات آباد و کمربندی سریش آباد است که برای ساخت آن پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فتحی تصریح کرد: ۸.۲ کیلومتر راه اصلی نیز در مسیرهای بانه-سوته، اورامان-نوین و ورودی شهر مریوان در سال ۱۴۰۲ زیر بار ترافیک رفته که برای ساخت و بهره‌برداری از آن یک هزار و۶۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان اضافه کرد: هم اکنون در حوزه راهسازی استان ۲۱ کیلومتر بزرگراه و ۱۵ کیلومتر راه اصلی در حال اجرا است که امیدواریم با تأمین منابع مالی لازم در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6056462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha