۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵

معاون استاندار قزوین:

همه اجزای دولت گفتمان و طرح «زندگی با آیه ها» را باید جدی بگیرند

همه اجزای دولت گفتمان و طرح «زندگی با آیه ها» را باید جدی بگیرند

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: همه اجزای دولت نگاه و گفتمان طرح «زندگی با آیه ها» و تبدیل آن به نرم افزار انقلاب اسلامی را باید در دستور کار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی ظهر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی شبکه هیأت و تشکل‌های دینی که در رابطه با طرح ملی «زندگی با آیه ها» برگزار شد اظهار کرد: تلاش‌های مجاهدانه ای که این جمع در جهت جهاد تبیین و مشارکت در انتخابات انجام شد قابل تقدیر است.

وی افزود: تلاش‌ها بر این بود که ماجرای انتخابات طور دیگری رقم بخورد اما با تلاش جهادی دوستداران انقلاب و حضور مردم تمام این نقشه‌ها شکست خورد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: طرح «مسطورا» یک کلان‌پروژه فرهنگی نظام است و همه این را باور دارند و باید آن را در جایگاه واقعی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی و قرآنی زیادی انجام شده اما امروز اثری از آن نمی‌بینیم، ادامه داد: طرح‌های قبلی باید آسیب شناسی شود تا «مسطورا» به سرنوشت دیگر طرح‌ها دچار نشود.

کاظمی با بیان اینکه عناصری که مجریان این «مسطورا» هستند باید متعهدانه در میدان کار حضور داشته باشند، اضافه کرد: کلان‌پروژه «مسطورا» را باید جدی بگیریم و نباید آن را تنها محدود به ساختار سازمان تبلیغات اسلامی ببینیم و اگر نگاه ما محدود به این سازمان شود بدون شک «مسطورا» نیز به سرنوشت طرح‌های قبلی منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: همه اجزای دولت نگاه و گفتمان طرح «مسطورا» و تبدیل آن به نرم افزار انقلاب اسلامی را باید در دستور کار داشته باشند تا ذیل این طرح اقدامات دیگری رقم بخورد که به کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های فرهنگی منجر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان یادآور شد: نگاه ما به «مسطورا» نباید به مثابه طرح‌های فرهنگی و قرآنی دیگر جاری در جامعه باشد.

کد خبر 6057353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha