۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران برگزار شد

آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران برگزار شد

ساری- آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران که در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین با نمایندگان رژیم صهیونیستی رقابت نکردند، در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی انصراف دادند، بعدازظهر یکشنبه در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم با اعلام اینکه اسرائیل را کشور نمی‌دانیم و یک رژیم اشغالگر است افزود؛ صحبت‌های حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری درخصوص این رژیم جعلی بسیار دقیق و چراغ راه است.

وی با اشاره به اقدامات ورزشکاران مازندرانی در امتناع از رقابت با نمایندگان این رژیم غاصب گفت: اکنون اسرائیل یک رژیم منفور و کودک کش در سطح جهان شناخته می‌شود و ورزشکاران ما نیز همواره در راه عقیده و آرمان‌ها ثابت قدم بوده‌اند.

رجبی در ادامه بیان داشت؛ شاید مدال ورزشکاران فراموش شود اما حرکت‌های جوانمردانه در ورزش ماندگار خواهد بود و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از اقدام ورزشکاران جوانمرد تمجید کردند.

گفتنی است؛ در این مراسم، آیناز نصیری امیرمحمد نصیر احمدی یاسین ولی زاده و سعید نصیری در تکواندو، رامتین کاکاوند در شطرنج و محمد بخشی در کشتی در این مراسم تجلیل شدند.

کد خبر 6057355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha