۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

۳ میلیون و ۹۷۷ هزار تردد در راه‌های استان مرکزی ثبت شد

۳ میلیون و ۹۷۷ هزار تردد در راه‌های استان مرکزی ثبت شد

اراک- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از ثبت بیش از ۳ میلیون و ۹۷۷ هزار تردد در راه‌های استان مرکزی از آغاز طرح نوروزی خبر داد.

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نوروزی سال جاری از ۲۴ اسفندماه در سراسر کشور و به تبع استان کلید خورد و در این بازه زمانی تردد ۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۶۸۷ خودرو توسط ۷۰ دستگاه ترددشمار آنلاین در محورهای ارتباطی این استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به تردد ناوگان اتوبوسی در محورهای استان طی این مدت افزود: طی این مدت تردد ۲۲ هزار و ۴۴۸ دستگاه ناوگان اتوبوسی و ۶۹۳ هزار و ۷۲۷ تردد ناوگان سنگین ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۷۶۳ هزار و ۸۷۸ دستگاه انواع خودرو وارد استان و ۸۷۵ هزار و ۳۹۴ دستگاه انواع وسایل نقلیه نیز از استان خارج شده‌اند.

جهانی سه محور پر تردد استان را به ترتیب محورهای آزادراه ساوه به تهران (سرزمین ایرانیان) و بزرگراه اراک به سلفچگان و آزادراه شازند به اراک عنوان کرد و افزود: تعداد خودروهای ورودی به مرکز استان (اراک) ۳۳۹ هزار و ۶۸۴ دستگاه و تعداد خروجی‌ها نیز ۳۹۰ هزار و ۶۷۸ دستگاه بوده است.

وی میانگین سرعت خودروهای عبوری در محورهای استان را ۸۴ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد.

کد خبر 6058732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha