۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی خبر داد؛

ثبت ۳۲ هزار تردد در مرزهای ۵گانه آذربایجان‌غربی

ثبت ۳۲ هزار تردد در مرزهای ۵گانه آذربایجان‌غربی

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ۳۲ هزار تردد مرزی از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون در مرزهای پنج‌گانه آذربایجان‌غربی ثبت شده است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ بیشترین تردد از پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۱۱ هزار مورد ثبت شده است، افزود: بعد از آن نیز پایانه مرزی رازی بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: ۱۳۶ دستگاه اتوبوس و بیش از ۲ هزار دستگاه سواری ایرانی و خارجی کار جابجایی مسافران نوروزی را برعهده داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: در این مدت بیش از ۴۰ هزار مسافر در مسیرهای درون و برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده‌اند.

دست نشان اظهار داشت: حدود پنج هزار و ۹۰۰ سفر با استفاده از اتوبوس، مینی بوس و تاکسی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طبق پیش بینی‌ها بیشترین میزان جابجایی با استفاده از اتوبوس بوده و در این مدت حدود ۱۷ هزار مسافر از ناوگان اتوبوسی استفاده کرده‌اند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر نیز با استفاده از مینی بوس و در حدود ۱۰ هزار نفر با استفاده از سواری و تاکسی در مسیرهای درون و برون استانی جابجا شده‌اند.

کد خبر 6059376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha