۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶

رییس پلیس راه گیلان:

ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان روان اما پر تردد است

ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان روان اما پر تردد است

رشت- رییس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۴۵۷ هزار خودرو وارد استان شده است، گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان روان اما پر تردد است.

به گزارش خبرنگار مهر، جاور صفاری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با بخش خبر صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان روان و پرتردد است.

وی با بیان اینکه تردد در باند جنوب به شمال محدوده امامزاده هاشم به سراوان به دلیل ورود مسافران پرحجم است، افزود: با این وجود در هیچ نقطه از گیلان گره ترافیکی وجود ندارد.

صفاری با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۴۵۷ هزار خودرو وارد گیلان شده است، اضافه کرد: روز قبل با ورود حدود ۹۵ هزار خودرو بیشترین آمار تردد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه طی ۶ روز طرح نوروزی متأسفانه ۲ نفر از هموطنانمان به دلیل حوادث جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: ۳۵ درصد از علت وقوع حوادث به دلیل عدم توجه به جلو و سرعت‌های غیر متعارف بوده است.

صفاری با اشاره به وضعیت جوی و بارندگی در استان ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر معابر استان خیس و لغزنده است لذا از مسافران و رانندگانی که گیلان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند تقاضا دارم تا از رفتارهای پر خطر به ویژه سرعت‌های غیر مجاز اجتناب کرده و در حالت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

کد خبر 6059500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha