۲ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

۷۲ هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند

۷۲ هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند

ارومیه- مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد ۷۲هزار نفر مسافر از پایانه های مرزی استان تا دوم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا به امروز مورخ ۲ فروردین ماه بالغ بر ۷۲ هزار نفر مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی استان تردد داشتند که با وجود ترافیک بالای تردد مسافرین ثانیه‌ای وقفه در خدمات رسانی ایجاد نشده است و مسافران نیز در مقابل ترافیک بالا همکاری مناسبی با همکاران دارند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: روانسازی و تسهیل تردد مسافران نوروزی از پایانه‌های مرزی استان مستمرا پیگیری و رصد می‌شود.

دست نشان ادامه داد: در بین پایانه‌های مرزی پنجگانه استان در پایانه مرزی بازرگان ایستائی مسافرینی که با خودروهای سواری به دلیل انجام عملیات عمرانی در طرف مقابل گمرک گوربلاغ در کشور ترکیه را شاهد بودیم که با حضور در این پایانه مرزی و انجام مذاکرات با طرف ترک و اتخاذ تدابیر مربوطه روند تردد سرعت بیشتری نسبت به روزهای قبل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ضمن دعوت از مسافرین عزیز به همکاری و صبوری بیشتر یادآور هستم که تلاش‌ها برای تسریع در تردد خودروهای شخصی به کشور ترکیه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6060023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha