۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳

رییس اورژانس قم خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی به ۲ هزار و ۸۴۹ مصدوم و بیمار توسط اورژانس قم

ارائه خدمات درمانی به ۲ هزار و ۸۴۹ مصدوم و بیمار توسط اورژانس قم

قم- رییس اورژانس قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا چهارمین روز از فروردین ماه، اورژانس ۱۱۵ قم ۳ هزار و ۳۳۷ مرتبه به ماموریت رفت و به ۲ هزار ۸۴۹ مصدوم و بیمار خدمات درمانی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزادی‌نیا رئیس اورژانس ۱۱۵ قم در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: طرح نوروزی اورژانس از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده که تا روز چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ به ۸ هزار و ۵۳۸ تماس از سوی مردم پاسخ داده است.

وی افزود: در طول این مدت اورژانس قم، ۳ هزار و ۳۳۷ مرتبه به ماموریت اعزام شد و به ۲ هزار و ۸۴۹ مصدوم و بیمار نیز خدمات رسانی کرده است.

بهزادی نیا افزود: ۵۵۰ مورد از ماموریت های اورژانس قم مربوط به حوادث تصادفی بوده است که از این تعداد ۳۹۸ مورد مربوط به حوادث شهری و ۱۵۲ مورد نیز مربوط به حوادث جاده ای بود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: در این مدت دو مرتبه بالگرد اورژانس به پرواز در آمد که به هشت مصدوم بدحال خدمات رسانی و آنها را با سرعت به بیمارستان منتقل کرد.

وی با اشاره به فعالیت موتورلانس ها در استان گفت: موتورلانس های اورژانس نیز در این مدت ۳۱۵ مرتبه به ماموریت اعزام شدند که موفق به خدمات رسانی به ۲۷۶ نفر شدند.

کد خبر 6061566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha