۲۶ آذر ۱۳۸۶، ۱۴:۲۳

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم دانشگاههای اراک مشخص شدند

اراک - خبرگزاری مهر: نفرات برتر بخش شفاهی چهاردهمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن ویژه برادران دانشگاه های استان مرکزی که دیروز برگزار شد مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اراک، در پایان این مسابقات در رشته قرائت تحقیق و در بخش اساتید، علیرضا احمدی و حاج حسین محمدی به ترتیب اول و دوم شدند و احمد فرخی در رشته ترتیل حائز رتبه نخست شد.

همچنین در رشته قرائت به روش تحقیق در بخش دانشجویان، علی شیخی، مصطفی جوادی و میثم حمیدی به تربیت مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بنا بر این گزارش، در بخش دانشجویان و در رشته ترتیل به ترتیب حامد شالچیان، محمد کاظم ربیعی و ابوالفضل حسینی حائز رتبه های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

در رشته حفظ پنج جز مصطفی سعیدی، 10 جز محمد خیشه و 15 جز قرآن کریم مسعود اکبری هر سه موفق به کسب رتبه نخست شدند.

همچنین محمد نبتون و علی اکبر چلبی نیز در رشته حفظ 30 جز قرآن کریم به ترتیب رتبه های اول و دوم این مسابقات را کسب کردند که در پایان لوح تقدیر و جوایزی به نفرات برگزیده تعلق گرفت.

برگزیدگان چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه دانشجویان و نهمین دوره مسابقات قرآن ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان مرکزی به مرحله منطقه ای راه یافتند.

چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم، همزمان با نهمین دوره مسابقات قرآن ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 70 نفر از برادران در رشته های حفظ پنج، 10، 15 و 30 جزء قرآن کریم، قرائت به روش های ترتیل و تحقیق با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 606291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha