۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷

گفت وگوی مهر؛

پیگیری آرمان قدس امروز جهانی شده است

پیگیری آرمان قدس امروز جهانی شده است

کرج- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: امروز پیگیری آرمان قدس شریف و فلسطین و نیز تنفر از آمریکا و اسراییل جهانی شده است.

داوود شمس در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین سالروز انتخاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: وقتی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و با خون مطهر شهدا در بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، مبنای انتخاب نوع حکومت را بر آرای ملت گذاشت.

وی افزود: تاکید این انقلاب بر آن بود که نوع حاکمیت سیاسی در مملکت ما باید به رأی گذاشته و همه مسؤولان از صدر تا ذیل به نوعی با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب شوند و اکنون می‌بینیم که تقریباً همه مسؤولان از شوراهای اسلامی تا رهبری این مملکت با جریان دخالت مردم انتخاب می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: اگرچه دنیای غرب و جریان شیطانی که امروز فریاد آنها در عالم بلند است و دم از دموکراسی و مردم سالاری می‌زنند و این عناوین را به گرو گرفته‌اند، نظام جمهوری اسلامی ایران طی این ۴۵ سال تقریباً ۴۰ انتخابات را برگزار کرده است.

شمس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دموکراتیک‌ترین کشور دنیا دانست و عنوان کرد: در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۸، ۹۸.۲ درصد از مردم ما به جمهوری اسلامی به عنوان نوع حاکمیت سیاسی این کشور رأی دادند و با رأی قاطع ملت نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این نظام در طول این سال‌ها همواره خدمات بسیار ارزنده‌ای را در راستای استقرار عدالت، حمایت از مظلومان عالم، رفع مشکلات مملکت و … ارائه داده و دستاوردهای آن قابل احصا نیستند. اوضاعی که در حکومت دست نشانده پهلوی داشتیم کجا و شرایط کنونی کجا؟

شمس با بیان اینکه ایران امروز در جایگاه عزت و عظمت قرار دارد و در حال اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است، اظهار کرد: ملت ایران با رأی خود عالی‌ترین مسؤولان کشور را انتخاب می‌کنند و نظام نیز برای اینکه علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها مردم کشور در رفاه باشند، تلاش می‌کند.

انقلاب اسلامی ایران صادر شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مطرح کرد: این نظام شعار ساختاری «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» که قبل از انقلاب مطرح بود را جامه عمل پوشانده و امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی ایران طبق فرمایش امام راحل و با پیگیری‌های مقام معظم رهبری صادر شده است.

وی تصریح کرد: امروز میوه‌های شیرین انقلاب اسلامی در مقاومت منطقه در دسترس هستند و ملت‌ها بیدار و در جریان جنگ غزه و عملیات طوفان الاقصی، گروه‌های مقاومت به ملت‌های مقاومت تبدیل شده‌اند و جنبش‌های مقاومت حدود ۶ ماه است که در مقابل دستگاه جنایتکار صهیونیستی و آمریکا ایستادگی می‌کنند.

شمس این مقاومت و ایستادگی را از ثمرات و آثار انقلاب اسلامی خواند و عنوان کرد: امروز پیگیری آرمان قدس شریف و فلسطین و نیز تنفر از آمریکا و اسرائیل جهانی شده و اگر روزی کشورهای اسلامی تصمیمی مبنی بر محو اسرائیل جنایتکار بگیرند، پذیرش آن برای دنیا امری طبیعی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به در پیش بودن روز قدس بیان کرد: ملت ما در آن روز می آیند، حرکت و نهضت جدیدی را پایه گذاری می‌کنند و عظمت و شکوه دیگری را در حمایت از آرمان‌های فلسطین و مردم مظلوم غزه به رخ جهانیان می کشند.

وی اظهار کرد: ملت ایران نیز همراه با تمام ملت‌های آزاده عالم که آرمان‌های مردم غزه و فلسطین را آرمان‌های خویش می‌دانند، جنایت‌های رژیم نسل کش اسرائیل با بمب‌های اهدایی آمریکایی جنایتکار و حمایت‌های برخی سران به ظاهر اسلامی مستبد منطقه را محکوم می‌کنند.

کد خبر 6065861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha