۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۶

دیدار جذاب در شروع سال؛

تبریز در انتظار جشن بزرگ با تراکتور مقابل سپاهان

تبریز در انتظار جشن بزرگ با تراکتور مقابل سپاهان

هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز در انتظار برد بزرگ این تیم در بازی با سپاهان اصفهان هستند تا نه تنها جایگاه بهتری در جدول پیدا کنند بلکه کورس قهرمانی را به رقیبان خود نبازند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته شانزدهم تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ نخستین بازی رسمی فوتبال باشگاهی لیگ برتر در سال جدید است. دیداری مهم که تأثیر زیادی در نبرد بالانشینان جدول لیگ بیست و سوم دارد.

تراکتور با دست فرمان پاکو خمز سه پیروزی از چهار بازی اخیر خود کسب کرد تا اکنون با ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته و اصلی‌ترین رقیب برای سرخابی‌های پایتخت در مسیر قهرمانی باشد. آنها در روزهایی که ژوزه مورایس باختن را با سپاهان تبدیل به عادت کرده بود توانستند مسیر سبقت را برای خود هموار کنند تا حالا زردپوشان نیز به لطف دو پیروزی اخیر خود با یک امتیاز کمتر در رده چهارم جدول جا خوش کنند.

دو تیمی که با خریدهای پر طمطراق خود در ابتدای فصل نشان دادند سودای قهرمانی در سر دارند حالا به دوئلی بزرگ با هم رسیده‌اند که کسب سه امتیاز این دیدار برای هر یک از این تیم‌ها می‌تواند دیگری را از گردونه رقابت برای مدال طلای این دوره از بازی‌ها خارج کند.

هواداران تراکتور که دیگر شعاری علیه بازیکنان خود بابت نتیجه‌های ضعیف سر نمی‌دهند خود را برای نخستین دیدار سال جاری مقابل رقیب دیرینه اصفهانی آماده کرده‌اند تا تیم خود را برای بردی دیگر که طعم ماندن در مسیر قهرمانی لیگ بیست و سوم است حمایت کنند.

تراکتور در صورت کسب پیروزی مقابل سپاهان به یک‌قدمی پرسپولیس خواهد رسید تا هفته‌های باقیمانده لیگ برتر برای این تیم پرطرفدار حساس‌تر از همیشه دنبال شود.

پاکو خمز در طول تعطیلات نوروزی بازیکنان خود را در دوره کوتاه بدنسازی قرار داد تا آنها از شرایط ایده آل خارج نشده و بتوانند در فصلی که تعطیلات مقطعی بلای جانشان شده است آمادگی خود را حفظ کنند. حالا او و تیمش با حمایت ویژه ای که این روزها از سوی طرفداران خود دریافت می‌کنند آماده تقابل با سپاهان اصفهان هستند تا با کسب پیروزی در این دیدار انتقام شکست در بازی رفت را نیز بگیرند. دیدار رفت دو تیم در هفته نخست لیگ بیست و سوم با پیروزی سه بر یک سپاهان همراه بود تا این تیم خط و نشان جدی برای قهرمانی کشیده باشد اما هرچه از فصل گذشت سراشیبی سقوط برای آنها با خطوط پررنگ ترسیم شد تا حالا پایین‌تر از تراکتور در رتبه چهارم قرار داشته باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6066033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهرداد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      13 24
      زارت زدین سپاهان داغون کردین از ترستون حالا خط نشون میکشین نامردای سرخابی
      • ایمان سپاهانی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
        0 1
        خدا بزرگه خدا امسال حق سپاهان رو بهش میده قهرمانی💛🐝 مال زنبورهاست
    • چریک IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      11 6
      سپاهان فصل جاری، تمام بازیکنای مطرح لیگ رو با قیمتهای نجومی خریده ولی حالا کارش شده تو رختکن قایم شدن و بیانیه دادن و بهانه های عاشقانه گرفتن خخخخ
    • Da IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      17 4
      مثل فصل گذشته سپاهان احتمالا ببازه و از کورس عقب بمونه چون برد تراکتور تو تبریز کار راحتی نیس.
    • ع IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      4 15
      سپاهان‌میبره حال‌شما‌دو‌میگیره‌اینقدر‌منم‌منم‌نکنید‌کلی‌هزینه‌کردید‌بیشتر‌از همه‌تیمها‌
    • علیرضا IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      3 16
      زور الکی نزنین کار برای تیم تهرونی در اومده حالا شما سپاهانم بردیدید چه فایده داره اما خوب بردن سپاهان هم برا شما جام ندیده ها لذت داره با عوامل بیرونی بردن هیچ پشیزی ارزش نداره خدا رو شکر ما دومین تیم پر افتخار لیگ هستیم
      • رضائی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
        0 0
        با کمک کمیته داوران پر افتخار هستید
      • علی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
        0 0
        شما جام دیدین چیشدین
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      1 1
      پارسال با لیزر و ناداوری از سپاهان برد تراکتور رفت از استقلال ۶ تا خورد -جمع کنید کاسه کوزه را -جلو تیم‌های تهرانی شاخ بشید
    • رضا IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      1 1
      تو رو به خدا هم اسم تراکتور و هم آرم باشگاه را عوض کنید ،آخه این چه اسم و آرمین!!!!
    • تبریزلی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      1 1
      مشتاقانه منتظریم یاشاسین تراختور
    • علی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      1 1
      بازی کردن در تبریز برای شما مایه ی افتخاره
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      1 0
      انشالله بچه ها تراکتور برنده از میدان بیرون میان قربان بچه ها۴۸۹خیریه
    • احمد IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      1 0
      یاشاسین تراختور