۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۴۲

چهار پایگاه نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب الله

چهار پایگاه نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب الله

حزب الله لبنان از هدف قرار دادن چهار پایگاه نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله به چهار پایگاه نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۴۵ بعدازظهر امروز یکشنبه پایگاه «زبدین» رژیم صهیونیستی را در مزارع اشغالی شبعا هدف حمله خمپاره‌ای قرار دادند.

مجاهدان حزب الله همچنین ساعت ۱۵:۴۵ پایگاه «رویسات العلم» را در بلندی‌های کفرشوبا با سلاح مناسب به صورت مستقیم هدف قرار دادند. تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر در پایگاه «الجرداح» نیز ساعت ۱۵:۵۵ با سلاح مناسب هدف قرار گرفت و منهدم شد.

بر اساس بیانیه‌های حزب الله، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه «المناره» ساعت ۱۷:۰۰ عصر امروز به صورت مستقیم هدف حمله موشکی مجاهدان حزب الله قرار گرفت.

کد خبر 6066183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      0 0
      حزب الله لبنان در پاسخ به حملات ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در غزه چهار پایگاه نظامی رژیم جعلی صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی مورد هدف حمله قرار داد تا زمانی که رژیم جعلی صهیونیستی این حملات ددمنشانه را در غزه خاتمه ندهد گوشمالی حزب الله لبنان ادامه دارد والسلام نامه تمام
    • محمدحسین IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      0 0
      زنده باد حزب الله. ✌💛