۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۳:۳۵

حمله پهپادی موفق نیروهای مقاومت به بندر اشغالی ایلات

حمله پهپادی موفق نیروهای مقاومت به بندر اشغالی ایلات

رسانه های عبری زبان از به صدا درآمدن آژیر خطر در ایلات و حومه آن از ترس نفوذ پهپاد خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی از فعال شدن آژیر خطر در ایلات و حومه آن از ترس نفوذ پهپاد خبر دادند.

همزمان الجزیره گزارش داد که امروز صدای انفجارهایی در شهر ایلات در جنوب اسرائیل به صدا درآمد و پرنده‌های مشکوک و ناشناس وارد حریم هوایی منطقه شدند.

یک روزنامه اسرائیلی نیز اعلام کرد که یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب اسرائیل شاهد رهگیری یک پهپاد در آسمان بوده است.

در عین حال، منابع عبری زبان تائید کردند که یک کمپ ارتش اسرائیل پس از اعلام رهگیری یک شیء پرنده در آسمان شهر مورد اصابت پهپاد قرار گرفته است. همچنین گفته شده است که آتش سوزی پس از آژیر خطر در ایلات بر اثر سقوط موشک، پهپاد یا موشک رخ داده است و نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند.

منابع اسرائیلی نیز سقوط چند پهپاد ناشناس و آسیب دیدن چند نقطه در ایلات را تأیید کردند.

اسرائیل هیوم نیز گزارش داده است که ارش یک شیء هوایی مشکوک را در شرق ایلات شناسایی کرد که در خلیج شهر فرود آمد و به یک ساختمان در منطقه آسیب رساند.

این در حالی است که کانال ۱۲ اسرائیل مدعی شده است که پس از سقوط هواپیمای بدون سرنشین در ایلات به جایی آسیبی وارد نشده است.

یدیعوت آحارونوت هم اعلام کرد که یک شیء هوایی مشکوک از سمت اردن وارد حریم هوایی اسرائیل شد و ساختمانی در ایلات را هدف قرار داد.

ارتش اشغالگر اسرائیل هم با صدور بیانیه‌ای در این ارتباط تأیید کرد که پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهر ایلات، یک هدف هوایی مشکوک در حال عبور از شرق شناسایی شد.

رسانه‌های عبری زبان گفته‌اند که به نظر می‌رسد مسئول پرتاب پهپاد به سمت ایلات از عراق بوده است نه از یمن.

این برای چندمین بار است که بندر اشغالی ایلات همزمان با ادامه جنگ و بمباران غزه هدف حملات گروه‌های مقاومت منطقه‌ای قرار می‌گیرد.

کد خبر 6066331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک ایرانی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      1 0
      فرقی ندارد که اژکجاموردحمله قرارگرفته مسلمانان باسلاح های قوی بایدبه اسقاطیل حملهکنند وهمچنان تلفات بگیرند
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      1 0
      بهتره حملات قوی تر وبشتری از عراق حزب الله و حتی یمن دست دردست هم برای نابودی دشمن به کار گرفته شود وبهتراست ایران سلاح های قوی تری در اختیارشان قرار دهد تا هرچه زودتر جنگ به پایان رسد لعنت خدا بر اسراییل آمریکا اسرائیل وکشورهای عربی ترسوی حرام زاده
    • یک مسلمان IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 0
      حمله به صهیونهای کافر ازطرف همه مسلمانان واجب است زمین‌های غصب شده فلسطینیان بایدازادشود وصهیونهایکثیف بایدازاین سرزمین اخراج وهمه کنسولگریهاشون درمنطقه بسته شود انشاالله
      • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
        0 0
        ان شاءالله درسته
    • یک مسلمان IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      1 0
      اسقاطیلرا.چنانش بکوبم بگرز گران که فولاد کوبند آهنگران.نتانیابو راکتلت بایدکرد وبدیواره مستراح چسباندنبایدن رافلاش تانک مزبله دانی کردودودانهارادربینی دوستانشون ملعونها
    • یک انسان ازاده IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      1 0
      بلطف خدااشغالگران رسواشدنددیگرهیچ انسان عاقلی به صهیونها تکیه نخواهدکرد آنانکه ندانسته پیمان دوستی باصهیونهابستند پشیمانندکشورهای منطقه بایدتحریم کنند.
    • یک انسان ازاده IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      1 0
      آمریکا واسقاطیل دشمن همه مسلمین منطقه هستند مسلمانان باید به قویترین سلاح هامجهز واقدام عملی فوری جهت آرامش منطقه انجامدهند وگرنه فردادیراست اختلافات ظاهری آمریکا وصهیونها فریب است پس یاعلی ویااولادعلی مرگی سهمگین نثارکفار