۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶

یکی از فعالان قرآنی در ایلام:

توسعه فعالیت های قرآنی در روستاهای ایلام نیازمند توجه است

توسعه فعالیت های قرآنی در روستاهای ایلام نیازمند توجه است

ایلام-یکی از فعالان قرآنی در ایلام با اشاره به اینکه استعدادهای بسیار خوبی در زمینه قرآنی در روستاهای استان وجود دارد،گفت: توسعه فعالیت های قرآنی در روستاهای استان نیازمند توجه است.

رسول مرادخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بنده متولد سال ۱۳۶۵ هستم و از همان دوران کودکی به قرائت قرآن علاقه داشتم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون علاوه بر قرائت قرآن در زمینه آموزش به کودکان و خردسالان مشغول به کار هستم، افزود: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه قرآن در روستاهای استان وجود دارد.

وی گفت: بنده در روستای زید شهرستان بدره مشغول به کار فعالیت‌های قرآنی هستم، همسرم نیز با مدرک حوزوی مشغول به کار آموزش قرآن در روستاهای بدره است.

مرادخانی با اشاره به اینکه در روستای زید استعدادهای خوبی در زمینه حفظ و اذان وجود دارد، افزود: خانه قرآنی روستای زید نیازمند امکانات سرمایشی و گرمایشی است.

وی گفت: بنده در برنامه‌های قرآنی سازمان تبلیغات نیز مشارکت دارم، آماده توسعه فعالیت‌های قرآنی در این روستا نیز هستم.

این فعال قرآنی در ایلام بیان کرد: باید از فعالیت‌های مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی حمایت شود، بسیاری از نوجوانان و جوانان و حتی کودکان به فعالیت‌های قرآنی علاقه دارند.

وی عنوان کرد: تاکنون در چندین مسابقه کشوری و استانی در بخش قرائت حائز رتبه برتر شده‌ام و آماده همکاری با نهادهای فرهنگی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی هستم.

کد خبر 6068025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha