۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان خبرداد؛

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز کرمان در روز جهانی قدس

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز کرمان در روز جهانی قدس

کرمان_مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: این مرکز با هدف نمایش شکوه و عظمت حضور مردم دیار کریمان در راهپیمایی روز جهانی قدس، ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد علیرمضانی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: سیمای مرکز کرمان ویژه برنامه‌ای تحت عنوان “روز حماسه” با بخش‌های مختلفی چون کلیپ و سرود حماسی، کارشناسی، پلاتو، مجری، تصاویر زنده حضور مردم در راهپیمایی به همراه موسیقی حماسی و ارتباط تصویری با شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان کرمان را در روز قدس به مدت ۱۵۰ دقیقه از ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی عبدالله پور نخعی از قاب شبکه کرمان تقدیم مخاطبان می‌کند.

وی با بیان اینکه رادیو کرمان نیز با ویژه برنامه “روز فریاد”، روز جهانی قدس را گرامی می‌دارد افزود: صدای مرکز کرمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ویژه برنامه "روز فریاد" را به مدت دو ساعت به آنتن می‌فرستد.

وی افزود: در این ویژه برنامه سعی شده است بخش‌های ارتباط با مردم حاضر در راهپیمایی مرکز استان، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان، گزارش، ارتباط با شبکه‌های سراسری رادیو، پخش موسیقی‌های حماسی و تلفن‌ها و پیامک‌های مردمی را تقدیم شنوندگان کند.

علیرمضانی، ادامه داد: این ویژه برنامه رادیویی به تهیه کنندگی عباس پور جهانشاهی از ساعت ۹ صبح از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش می‌شود.

کد خبر 6068234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha