۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷

رییس پلیس راه البرز خبر داد؛

ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران

ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران

کرج- رییس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران ‏‏- شمال در روز جمعه ۱۷ فروردین ماه در محدوده این استان خبر داد.‏

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران ‏‏- شمال در روز جمعه ۱۷ فروردین ماه در محدوده این استان خبر داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۷ فروردین ماه از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام مأموران پلیس راه در محل یک طرفه می‌شود. رانندگان هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

سرهنگ کرمی بیان کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک، مسافران قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و ضمن مدیریت زمان، سفر خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

کد خبر 6069183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha