۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱

امام جمعه اهل سنت ارومیه:

شرکت در راهپیمایی روز قدس همدردی با مردم بی گناه غزه است

شرکت در راهپیمایی روز قدس همدردی با مردم بی گناه غزه است

ارومیه- امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس همدردی با مردم بی گناه غزه است.

ماموستا مامد کلشی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، حضور در راهپیمایی قدس را وظیفه دینی و انسانی عنوان کرد و گفت: شرکت در راهپیمایی همدردی با مردم بی گناه غزه است که قربانی جنایات هولناک و دیوانه وار رژیم صهیونیستی می‌شوند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس فریاد نفرت همیشگی ملت‌های مسلمان و حتی غیر مسلمان بر سر اسرائیل و جنایات اوست و بدون شک این فریاد و انزجار او را به حاشیه رانده و منزوی‌تر خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در سوریه و حمله به سفارت کشورمان نقض آشکار حقوق بین الملل و دیپلماتیک بوده و نشانه سردرگمی سران این رژیم منحوس است، گفت: راهپیمایی روز قدس امسال خواب این رژیم را آشفته می‌کند.

ماموستا کلشی نژاد افزود: رژیم صهیونیستی این جنایت را در برابر چشم مدعیان حقوق بشر انجام داد و مدعیان دموکراسی و حقوق بشر هیچ واکنشی نشان ندادند.

وی ادامه داد: حمله این رژیم به سفارت ایران نشان از سرگردانی و نا امیدی او از آینده‌ای است که تصور می‌کرد به آن دست می‌یابد؛ این رژیم امروز برای جبران شکست خود در فلسطین و ناکام ماندن اهدافش دست به هر جنایتی می‌زند که نمونه بارز آن به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان بود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه اظهار کرد: جنایت اسرائیل در سوریه و به شهادت رساندن تعدادی از هموطنانمان نشانگر این واقعیت است که آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و برای ماندن از هیچ ترفندی دریغ نمی‌کند.

ماموستا کلشی نژاد با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان محکوم است، گفت: این جنایت، اقدامی بزدلانه بوده و در حقیقت نقض آشکار حقوق دیپلماتیک است.

وی با اشاره به راهپیمایی فردا، روز جهانی قدس در کشورمان اظهار کرد: حضور در راهپیمایی، خواب رژیم صهیونیستی را آشفته و یاس و نا امیدی را بر او هدیه کرده و امید را در دل مردم غزه زنده می‌کند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس فریاد نفرت همیشگی ملت‌های مسلمان و حتی غیر مسلمان بر سر اسرائیل و جنایات اوست و بدون شک این فریاد و انزجار او را به حاشیه رانده و منزوی‌تر خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه ادامه داد: هیچ اقدامی و حرکتی تأثیر گذار در برابر نسل کشی اسرائیل صورت نمی‌گیرد و هیچ بیانیه‌ای صادر و جلسه‌ای برگزار نمی‌شود تا جلوی این جنایات گرفته شود.

ماموستا کلشی نژاد افزود: می‌طلبد همه آزادی خواهان جهان با اتحاد و یکپارچگی برای حمایت از مردم فلسطین امسال پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی شرکت کرده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند.

کد خبر 6069380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha