۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳

امام جمعه بسطام:

شرایط اقتصادی برای مردم دشوار شده است/ مسئولان کاری کنند

شرایط اقتصادی برای مردم دشوار شده است/ مسئولان کاری کنند

شاهرود- امام جمعه بسطام با بیان اینکه تلاطم‌های ارزی و تورم و ... شرایط اقتصادی را برای مردم دشوار کرده است، گفت: از مسئولان می خواهیم در زمینه معیشت مردم کارهای درستی را صورت دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب امام جمعه بسطام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر با گرامیداشت روز جهانی قدس و یاد معمار کبیر انقلاب اظهار داشت: بیت‌المقدس، یکی از مقدس‌ترین مکان‌هایی است که خاستگاه بسیاری از پیامبران بزرگ الهی بوده و مسجدالاقصی اولین قبله مسلمانان قبل از خانه کعبه است.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در خصوص کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه که در پی آن تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، بیان داشت: ۷۶ سال گذشته مردم فلسطین گرفتار جنایت اسرائیل به کمک انگلیس و آمریکا شده‌اند، اما این رژیم کودک کش دوران نابودی و زبونی را طی می‌کند.

امام جمعه بسطام بیان کرد: طوفان الاقصی هیمنه شکست ناپذیری صهیونیست‌ها را درهم شکسته است و اسرائیل محکوم به شکست و نابودی است.

رضوی نسب با انتقاد شدید از مسئولان و متولیان در حوزه اقتصاد بیان داشت: قبل از انتخابات اسفند ۱۴۰۲، شایعاتی در خصوص بالا رفتن قیمت ارز، سکه و خودرو به گوش می‌رسید که این روزها به صورت سرسام آور شاهد این اتفاق هستیم.

وی گفت: اصناف، بازاریان و مردم از این عدم مدیریت و نظارت به شدت ناراضی و گلایه مند هستند، آیا مسئولان امر نباید تلنگرهای قبل انتخابات را جدی گرفته و تدابیری به جهت جلوگیری از این امر می اندیشدند؟

امام جمعه بسطام همچنین گفت: تلاطم و نوسان شدید در بازار ارز و سکه، عدم ثبات قیمت‌ها و تغییر روزانه آن شرایط سخت اقتصادی مردم را رقم زده است.

کد خبر 6070422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha