۲۷ آذر ۱۳۸۶، ۱۵:۱۱

به مناسبت شب یلدا؛

ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش می یابد

ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش می یابد

سخنگوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران همزمان با نزدیک شدن به شب یلدا از افزایش ساعت کار میادین و بازارهای روز میوه و تره بار در روز جمعه 30 آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیانوش جعفری گفت: در راستای تامین نیاز شهروندان تهرانی برای تهیه انار و هندوانه و انواع آجیل شب یلدا ، عرضه وسیع این محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار با 25 درصد زیر قیمت مغازه های سطح شهر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه قیمت انواع میوه و آجیل شب یلدا عرضه شده در سطح میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری ، بر اساس مصوبه شورای قیمت گذاری تعیین می شود ، افزود: همچنین به مناسبت فرارسیدن عید قربان ، در دو میدان میوه و تره بار جلال آل احمد و پیروزی و بازار میوه و تره بار ازگل ، عرضه بهداشتی دام زنده نیز صورت خواهد گرفت.

وی همچنین از افزایش ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور فراهم کردن امکان بیشتر برای خرید راحت تر شهروندان تهرانی به مناسبت شب یلدا خبرداد وگفت: در این راستا ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران روز جمعه 30 آذر ماه تا ساعت 17 افزایش می یابد و از روز شنبه اول دی ماه مجددا ساعت فعالیت بازارها و میادین میوه و تره بار صبح ها از ساعت 30/9 تا 13 و بعدازظهر ها از ساعت 30/14 تا 19خواهد بود.

جعفری با اشاره به آموزش میوه آرایی به شهروندان تهرانی به مدت 3 روز در دو میدان میوه و تره بار جلال آل احمد و هروی، افزود: روز جمعه 30 آذر ماه نیز مسابقه میوه آرایی بین علاقمندان برگزار خواهد شد.

کد خبر 607056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha