۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱

رییس سازمان سیما، منظر شهرداری کرج:

جشنواره لاله‌های کرج ۲۰ فروردین آغاز به کار می‌کند

جشنواره لاله‌های کرج ۲۰ فروردین آغاز به کار می‌کند

کرج- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز به کار دهمین جشنواره لاله‌های کرج از ۲۰ فروردین ماه در پاک شهید چمران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عاقلی گفت: دهمین جشنواره لاله‌های کرج از ۲۰ فروردین ماه با ۳۰۰ هزار پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰ هزار گل فصلی در مجموعه پارک شهید چمران آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کیفی لاله‌ها امسال بسیار ایده‌آل است و در شرایط خوبی قرار دارد، مطرح کرد: با توجه به عمر کوتاه گل لاله، این جشنواره تا ۲۷ فروردین ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان کرد: در ایام برگزاری جشنواره درب باغ گل‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی شهروندان و بازدیدکنندگان باز است.

عاقلی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود این جشنواره باشکوهِ بیشتری برگزار و اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی های مناسبی در جهت رفاه حال بازدید کنندگان انجام شود.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ نفر از تلاشگران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به مدت هشت ماه برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره به صورت شبانه روزی تلاش کردند.

عاقلی از گل‌آرایی، طراحی و نصب اِلمان‌های جدید، اصلاح ورودی‌ها و خروجی‌ها با ساخت سر در چوبی برای تردد آسان‌تر و جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی و امکان تهیه بلیط الکترونیکی خبر داد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان کرد: امیدواریم شهروندان نیز از این رویداد که امسال در فضایی متفاوت و جذاب‌تر از گذشته برپا می‌شود، لحظات ناب و شادی را تجربه کنند.

وی گفت: برای تسهیل در تردد و کاهش ازدحام جمعیت شهروندان و بازدیدکنندگان می‌توانند بدون حضور در محل برگزاری جشنواره، از طریق سایت رفاهی به آدرس B۲n.ir/f۳۳۵۱۹ اقدام به خرید اینترنتی بلیط کنند.

کد خبر 6071191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha