۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۴۰

در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان؛

قرآن‌های فرسوده در نمایشگاه خوزستان تعویض می‌شوند

قرآن‌های فرسوده در نمایشگاه خوزستان تعویض می‌شوند

اهواز- مسؤول امور قرآنی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز از اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با نو در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سالم موسوی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با نو در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان بیان کرد: در این طرح قرآن‌های مستعمل از مردم تحویل گرفته و به جای آن قرآن جدید به مراجعان اهدا می‌شود.

موسوی با بیان اینکه معاونت شهرداری اهواز با یک غرفه در پانزدهمین نمایشگاه قرآنی حضور دارد، بیان کرد: از سوی معاونت این شهرداری یک غرفه برای تعویض قرآن مستعمل با نو در نمایشگاه اختصاص یافته است و روزانه تعداد ۴۰۰ قرآن نو در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.

مسئول امور قرآنی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز اضافه کرد: پس از آنکه همه قرآن‌های کهنه در انبار جمع‌آوری شد، به چاپخانه در قم بازگردانده می‌شوند و دوباره چرخه بازسازی را طی می‌کنند.

موسوی، هدف از اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده را تشویق مردم به خواندن قرآن دانست و گفت: معاونت فرهنگی شهرداری اهواز پنج سال است که در نمایشگاه قرآن استانی اقدام به تعویض طرح قرآن فرسوده با نو کرده است.

وی تاکید کرد: با توجه به تعداد زیاد قرآن‌های مستعمل مساجد، هیأت‌های مذهبی و حسینیه‌ها می‌توانند با مکاتبه با شهرداری اهواز نسبت به این طرح اقدام کنند.

کد خبر 6072806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha