۲۹ آذر ۱۳۸۶، ۱۱:۱۹

فیلم "تماس" در جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی تلویزیونی "تماس" به کارگردانی مسعود شاه‌محمدی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلم محصول گروه کودک و نوجوان شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی مهناز آذین است و آهو خردمند، لعیا زنگنه، آرش مجیدی، حمیدرضا هدایتی و مریم کاتوزی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم "تماس" برای نخستین بار در جشنواره فیلم کوثر به نمایش درآمد و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه از این جشنواره شد.

داستان این فیلم درباره دختری نوجوان است که پس از جدایی پدر و مادرش به همراه مادر خود در کشور آلمان زندگی می‌کند. او که جنگ و سال‌های دفاع مقدس را تجربه نکرده، پس از مرگ ناگهانی مادرش تصمیم می‌گیرد به ایران باز گردد، اما بازگشت او به ایران با حوادث مختلف همراه است. 

- سعید ابراهیمی‌فر در حال ساخت فیلم تلویزیونی "راز مهتاب" برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است. در این فیلم که اکنون مراحل تصویربرداری را در شهرهای نیزد و میبد سپری می‌کند، بابک حمیدیان، الهام حمیدی و پرویز شاهین‌خو نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

فیلم "راز مهتاب" داستان زندگی جوانی ایرانی را دنبال می‌کند که برای ادامه تحصیل و دست یافتن به زندگی بهتر به فرانسه سفر می‌کند، اما بعد از مدتی بیمار و سرخورده از یک عشق نافرجام به ایران باز می‌گردد و این در حالی‌ است که بازگشت او به ایران وی را با واقعیت‌های تازه‌ رو به رو می‌کند. این فیلم تلویزیونی را سید امیر پروین حسینی تهیه می‌کند و فیلمنامه آن را رضا مقصودی نوشته است.

کد خبر 607305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha