۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۲۶

فرماندار اردبیل:

تحقق مطالبات و خدمت بی‌منت به مردم قدم برداشتن در راه شهدا است

تحقق مطالبات و خدمت بی‌منت به مردم قدم برداشتن در راه شهدا است

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تحقق مطالبات مردم و خدمت بی‌منت به مردم قدم برداشتن در راه شهدای والامقام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در یادواره شهدای والامقام ثمرین با محوریت شهدای عملیات رمضان اظهار کرد: ادامه صادقانه راه شهدای والامقام در حل مشکلات تولید و اقتصاد رقم می‌خورد و مسئولانی که در این راه حرکت کنند به نوعی در ادامه مسیر شهدا گام برداشته‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خدمت بی منت به مردم و تحقق مطالبات مردم را گام برداشتن در راه شهدای والامقام دانست و گفت: نامگذاری چندین سال با محوریت تولید و اقتصاد وظیفه مسئولان را خطیر کرده و اقدامات عملی باید در این زمینه انجام شود.

فرماندار شهرستان اردبیل از برنامه‌ریزی اساسی برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: تکمیل زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید و اقتصاد در شهرستان اردبیل اولویت است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: مردم و تولیدکنندگان جهاد گران عرصه تولید و اقتصاد هستند و دولت محلی هم تمام تلاش و حمایت خود را برای پیشبرد اهداف تولید و اقتصاد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مساله اساسی روستاها از جمله آب شرب و آب کشاورزی و طرح هادی و راه و ارتباطات و فضاهای آموزشی، بهداشتی و ورزشی گفت: تکمیل و توسعه این بخش‌ها علاوه بر اعتبارات استانی نیازمند جذب اعتبارات ملی است که نمایندگان منتخب باید در این راستا اقدامات عملی انجام دهند و رونق تولید و اقتصاد در منطقه منوط به تکمیل و توسعه این زیرساخت‌ها است.

کد خبر 6073523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha