۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۵

فرمانده انتظامی ری خبر داد؛

دستگیری سارق سابقه دار تجهیزات صنعتی در محدوده شهر «قلعه نو»

دستگیری سارق سابقه دار تجهیزات صنعتی در محدوده شهر «قلعه نو»

ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری سارق سابقه دار در محدوده شهر قلعه نو خبر داد و گفت: تجهیزات صنعتی مسروقه به مبلغ حدودی چهار میلیارد ریال از متهم کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرحانی عصر دوشنبه از دستگیری سارق سابقه دار در شهر «قلعه نو» خبر داد و اظهار کرد: چندی پیش با وقوع یک فقره سرقت از کارگاه در محدوده قلعه نو و طرح شکایت از سوی شهروند، موضوع در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۲۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: عوامل عملیات کلانتری حین گشت زنی و پوشش انتظامی سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو پراید را در نزدیکی کارگاه‌های صنعتی مشاهده که به محض صدور دستور ایست، راننده متواری شده و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

فرمانده انتظامی ری عنوان کرد: پس از طی مسافتی خودرو متوقف و راننده دستگیر و در بازرسی از خودروی وی چندین تجهیزات کارهای صنعتی کشف شد.

طرحانی گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری مخفیگاه وی شناسایی و پس از اعزام مأموران به محل تعدادی تجهیزات صنعتی دیگر نیز در آن مخفیگاه کشف شد.

وی یادآور شد: تاکنون چهار مالباخته به کلانتری مراجعه و سارق را شناسایی کردند که متهم جهت بررسی دیگر ابعاد پرونده و تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل شد.

کد خبر 6073668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha