۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵

بازدیدنماینده ولی فقیه خوزستان و فرمانده قرارگاه کربلا از خط مرزی

بازدیدنماینده ولی فقیه خوزستان و فرمانده قرارگاه کربلا از خط مرزی

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا ضمن بازدید از یگان‌های مستقر در خط مرزی جنوب غرب، با رزمندگان سپاه اسلام دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز دوشنبه حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد و سردار احمد خادم سیدالشهدا ضمن بازدید از یگان‌های مستقر در خط مرزی جنوب غرب، با رزمندگان سپاه اسلام دیدار و گفت‌گو کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این دیدار از تلاش و همت بالای پاسداران حریم ولایت نیروی زمینی سپاه قدردانی و اظهار کرد: نگهبانی از شرف و ناموس مملکت و کیان انقلاب اسلامی، مدالی زرین است که بر گردن پاسداران و سربازان اسلام می‌درخشد.

وی، آمادگی مداوم سپاه و نیروهای مسلح در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی عرصه‌ای خطیر و شایسته تمجید عنوان کرد و گفت: رمز پیروزی و ایستادگی جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با جبهه کفر در ولایت مداری و تعهد انقلابی تا آخرین نفس است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز آمادگی رزم نیروی انسانی و تجهیزاتی و روحیه بالای سربازان و پایوران را از ویژگی‌های نیروی زمینی سپاه دانست و اظهار کرد: دشمن از بیداری و ایستادگی همیشگی سپاه در میدان هراس دارد.

وی گفت: شهدای اخیر نیروی زمینی سپاه و دیگر شهدای گرانقدر نظامی و انتظامی در منطقه سیستان و بلوچستان گواهی بر صدق نیت و عمل و ایستادگی سربازان ولایت تا آخرین قطره خون است.

کد خبر 6073740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha