۲۸ آذر ۱۳۸۶، ۱۲:۱۴

مراسم روز عرفه در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم روز عرفه فردا با حضور ده ها هزار زائر و مجاور در بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، امیر خوراکیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این مراسم با قرائت دعای پرفیض امام حسین (ع) از ساعت 13 و 30 دقیقه در رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود که پخش صوت در تمام صحن ها صورت خواهد گرفت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ضمن دعوت از اقشار مختلف زائران و مجاوران برای حضور در این مراسم معنوی گفت: با توجه به سرمای نسبی هوا، خوشبختانه امسال مراسم روز عرفه در فضای مسقف رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود که در ارتقای سطح کیفی و معنوی آن تاثیر بسیاری خواهد داشت.

وی افزود: در این روز حجت الاسلام حسین انصاریان به قرائت دعای روز عرفه می پردازد و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز مرثیه سرایی می کنند.

خوراکیان با اشاره به تهیه هزار جلد کتابچه دعای عرفه توسط معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: این کتابها در روز عرفه در ورودی های حرم مطهر و محل برگزاری دعا بین عرفه خوانان توزیع خواهد شد.

وی افزود: مراسم نماز عید قربان با حضور زائران و مجاوران، ساعت هفت صبح روز عید در صحن جامع رضوی به امامت آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، برگزار خواهد شد.

کد خبر 607502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha