۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۴۹

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خبر داد؛

برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته

برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته

سنندج_رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرد و یک‌هزار نفر نیز در دوره‌های مختلف آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ناظمی عصر پنج‌شنبه در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان اظهار کرد: فدراسیون به دنبال آن است که با تقسیم امکانات در استان‌ها زمینه تقویت فعالیت‌های ورزشی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه نباید همه امکانات فقط در تهران متمرکز شود، افزود: سنوات قبل نیز هدف فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همین امر بوده است.

ناظمی با اشاره به بودجه این فدراسیون در سال گذشته تثریح کرد: سال قبل بودجه این فدراسیون ۳ میلیارد تومان بود و تلاش بر این است تا از هیأت‌های استانی حمایت مالی لازم انجام شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: خوشیختانه این فدراسیون دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید مورد استفاده و توجه قرار گیرد بطوریکه ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی تعلق می‌گیرد.

ناظمی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و اضافه کرد: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داد.

وی از «کارتینگ» به عنوان رشته بسیار مناسبی برای برگزاری در کردستان نام برد و گفت: این آمادگی را داریم تا دوره مربیگری درجه سه این رشته را در استان برگزار کنیم.

ناظمی عنوان کرد: در حال حاضر یکصد نفر ورزشکار کردستانی سازمان یافته و بیمه شده در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری وجود دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های تیم مدیریتی جدید این هیأت شاهد افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده این رشته باشیم.

در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان افشار کلوندی با کسب هشت رأی از ۱۰ رأی به عنوان رئیس این هیأت معرفی شد.

کد خبر 6082089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha