۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود

زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: باید با عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان، زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نخستین نشست شورای معاونین و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان پس اندازی مطمئن و سودآور برای فرهنگیان در زمان شاغلی و بازنشستگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در زمان بازنشستگی اعضا معادل پرداخت سهم الشرکه ماهیانه عضو، سهم دولت و سود شرکت‌ها هم پرداخت می‌شود.

وی از مدیران آموزش و پرورش خواست از طریق کارگروه‌های شهرستانی و منطقه‌ای نیروهای جدیدالاستخدام را با حداقل ۳ درصد عضو گیری کنند و همچنین همکارانی که یک درصد حقوق و مزایا را به عنوان حق عضویت می‌پردازند طبق بخشنامه ارسالی، حق عضویت آنان را پس از مهلت قانونی در اردیبهشت ماه به ۳ یا ۵ درصد افزایش دهند.

موحدی اظهار داشت: با توجه به تفاوت‌های زیاد دریافتی همکاران در زمان بازنشستگی، همکارانی که حق عضویت ۳ یا ۵ درصد داشتند که دریافتی آنها در مقایسه با یک درصدی‌ها چند برابر بوده لازم است در مرحله اول، مدیران آموزش و پرورش خود مروج این افزایش سهم الشرکه شوند.

وی گفت: خوشبختانه با همت هیأت امنای صندوق ذخیره، سوددهی و خدمات دهی شرکت‌های ذیل صندوق به طور مرتب در حال افزایش است و در آینده شاهد خدمات رفاهی خوب و دریافتی بازنشستگان خواهیم بود.

کد خبر 6083837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha