۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴

روح‌نواز اعلام کرد؛

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران از تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به اینکه، چادرهای امدادی توسط محصولات نانو و به صورت نسوز تهیه می‌شود، گفت: چادرها سبک و در ابعاد مختلف حتی ۱۲ هزار متر برای درمان و اسکان اضطراری و… تولید می‌شود.

وی اعلام کرد: همچنین ۶۰ هزار دستگاه چادر به کشور ترکیه صادر شده است. در انجمن‌های جهانی صلیب سرخ هلال‌احمر عضو سرآمدی هستیم ایران در زمینه تولید چادرهای امدادی رتبه ۵۷ را در ۲۰۱۹ داشت و بعد به رتبه ۱۹ در سال ۲۰۲۲ رسید و اکنون در حال تبدیل به یک شرکت دانش بنیان هستیم.

مدیرعامل صنایع نساجی هلال با بیان اینکه صددرصد مواد اولیه تولیدات داخلی است و مجموع نیازهای کشور را از تولیدات داخلی تأمین می‌کنیم، گفت: در سنوات گذشته سالانه تولید ۶۰ هزار دستگاه چادر در دستور کار بوده است و اکنون بیشتر شده همچنین ۵ کارگاه در استان‌ها در سازمان زندان‌ها در حال فعالیت هستند و امسال برنامه تولید ۱۸۰ هزار دستگاه چادر را در برنامه خود داریم.

وی با اشاره به راه اندازی خط جدید نخ در سایت خوانسار، گفت: دستگاه‌ها بروز رسانی شده است. در حال حاضر در حال راه اندازی یک کارخانه در لرستان هستیم تا پتوهای جدید با درجه حرارت متعادل و مناسب با حادثه دیدگان را تولید کنیم.

کد خبر 6091898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha