۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۹

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

اهواز- مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین سیاحی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      2 0
      مزرعه های گندم سرپا ایستاده واز باران دارن آسیب میخورند تکلیف آنها چیه هست کیه به فکر کشاورز بدبخت کسی به فکر مڟلوم ضعیف هست یا فقط خریدارهای بزرگ شرکتی هستید عدالت بین کشاروز زحمتکش وشرکتها ورسیدگی استاندار ودولتمردان به همه تولیدکننده های گندم باشید کمباین درسوسنگرد کم است وبخاطرگازوئیل نمیآیند
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
      2 0
      حمیدیه خداحافظی باگندم
    • ایرانی بدبخت IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
      0 0
      گندم های خریداری شده در مراکز (رو باز ) به مراکز استاندارد و سیلو ها ارسال (می شود).با اینهمه بارندگی سیل اسا هنوز ارسال نشده اند . البته اگر چیزی از انها باقی مانده باشد.
    • علي عياشي US ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
      0 0
      مسخره است هيجكي به فكر كشاورز و كندمايي كه نابود شدن نيست