۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۸

آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس در آذربایجان‌شرقی ؛

حضور پرشور مردم در ساعات اولیه اخذ رای

حضور پرشور مردم در ساعات اولیه اخذ رای

تبریز-مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و «آذرشهر، میانه و شبستر» در آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره ۱۲ نفر در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و «آذرشهر، میانه و شبستر» در آذربایجان شرقی با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها ۶ نماینده باقیمانده استان انتخاب خواهد شد.

چهار نماینده از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و از حوزه‌های انتخابیه میانه و شبستر نیز از هر کدام یک نفر انتخاب می‌شوند.

انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی و در حوزه‌های انتخابیه میانه و شبستر نیمه الکترونیکی خواهد بود.

در این مرحله از انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد هزار و ۱۷۴ شعبه ثابت و ۱۵۳ شعبه سیار است.

از هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رأی ۹۰۳ شعبه ثابت شهری و ۱۴ شعبه سیاری شهری است و ۲۷۳ شعبه ثابت روستایی و ۱۳۷ شعبه سیار روستایی است.

در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی یک میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۲۵ نفر واجد شرایط رأی دادن است که از این تعداد ۶ هزار و ۲۱ نفر رأی اولی هستند.

مردم تبریز در همان ساعات اولیه اخذ رأی حضور پرشوری پای صندوق‌های رأی دارند.

کد خبر 6101788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha