۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۹دوربین پایش تصویری در شهرهای گچساران، دهدشت و یاسوج نصب می شود

۹دوربین پایش تصویری در شهرهای گچساران، دهدشت و یاسوج نصب می شود

یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کدام از شهرهای گچساران، دهدشت و یاسوج تا شهریور ماه سال جاری، به سه دوربین پایش تصویری مجهز می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست شورای ترافیک استان، افزود: نصب دوربین‌های پایش تصویری در شهرهای این استان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه کاهش تخلفات رانندگان و کنترل ترافیک از مزایای نصب دوربین‌های پایش تصویری و ثبت تخلفات در معابر استان است، گفت: چهار دوربین نیز در شهرستان چرام آماده نصب است که توسط حوزه ارتباطات، فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد نصب و به بهره برداری می رسند.

روستا تصریح کرد: همچنین از محل نفت در سفر دوم رئیس جمهور ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به ساخت پل سوم بشار یاسوج اختصاص یافت و طی چند هفته آینده عرشه این پل نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پل چهارم بشار یاسوج نیز تعهدات پیمانکار رو به اتمام است، گفت: طبق وعده شهردار یاسوج تا دو هفته آینده پل چهارم بشار زیر بار ترافیک می‌رود.

روستا همچنین با اشاره به نصب روشنایی در تونل‌های مسیر پاتاوه-دهدشت، گفت: برای روشنایی تونل‌های مسیر پاتاوه به دهدشت ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته طی چهار ماه آینده همه تونل‌های مسیر پاتاوه به دهدشت از روشنایی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: همچنین شش هزار پایه برق طی سال گذشته در استان، تعوض و تعمیر شد و ۵۰۰ کیلومتر سیم فرسوده مسی نیز با کابل خودنگهدار تعویض شد.

کد خبر 6112155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha