۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۰

مهر گزارش می دهد؛

یک ایران دل نگران خادمان/ همه دست به دعا شدند

یک ایران دل نگران خادمان/ همه دست به دعا شدند

مردم ایران از ساعتی که خبر حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهور و همراهانشان منتشر شد با حضور در مساجد، امامزادگان و حرم های مطهر رضوی و حضرت معصومه (س) برای سلامت ایشان دست به دعا شدند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: بعد از ظهر یکشنبه خبری روی خروجی رسانه‌های دیداری، شنیداری و برخط مخابره شد که خبر از وقوع حادثه‌ای سخت برای بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار این استان حکایت داشت.

طی ساعت‌های گذشته گروه‌های امدادی، خدماتی و مردمی در محل احتمالی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور حضور یافته‌اند و با توجه به مه آلودگی هوا، بارش باران و سختی مسیر تلاش‌ها برای یافتن بالگرد و رئیس جمهور و همراهانشان ادامه دارد.

به محض مخابره این خبر در رسانه‌ها، مجاوران و زائران حرم مطهر رضوی با توجه به میلاد با سعادت امام رضا (ع) در محوطه حرم حاضر و دست به دعا شده و برای خادم الرضا (ع) و همراهانشان دعای توسل خواندند.

مردم در سایر شهرهای کشور نیز با حضور در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان مراسم دعای توسل برگزار کرده و دست به دعا شدند.


اخبار مربوط به این مراسم را در زیر بخوانید.


دعای نمازگزاران تبریزی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان

مردم خداجو و نمازگزار تبریز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد این شهر از جمله در مسجد کریم خان محل اقامه نماز جماعت آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز برای سلامتی رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه آنان که در مسیر بازگشت از جلفا دچار سانحه هوایی گردیده‌اند، دست به دعا برداشتند.


دعای مردم آذربایجان غربی برای سلامتی رئیس جمهور

یک ایران دل نگران خادمان/ همه دست به دعا شدند

دعای توسل برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان در امامزاده سید بهلول خوی برگزار شد که ویدئو را اینجا می‌بینید.


اردبیلی‌ها دست به دعا شدند

در این آئین‌ها که بعد از نماز مغرب و عشا در شب میلاد ثامن الحجج در مساجد، تکایا و امامزاده‌ها برگزار شد، اهالی مؤمن و متدین دارالارشاد اردبیل برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه مراسم دعای توسل و دعای حاجات برگزار کردند.

مردم اهالی که خاطرات خوش و ماندگار از سفر رئیس دولت سیزدهم به استان و گره گشایی از مشکلات مردمی دارند از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان با حضور در مکان‌های معنوی از خداوند متعال برای «خادم الرضا» رئیس جمهور مردمی دعای خیر کرده و آرزوی سلامتی و بهبودی برای رئیس جمهور کشور و همراهان وی کردند.

حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام ۶ تیم امدادی به منطقه حادثه خبر داد.

همچنین دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی اعلام کرد؛ از مؤمنین درخواست دعا برای سلامتی رئیس جمهور محترم و همراهان گرامی داریم.

در این پیام آمده است: در این لحظات بسیار سنگین از تمام مؤمنین می‌خواهم با دعا، تضرع، انابه و نیت ادا و نذر وجوه برای سلامتی ریاست محترم جمهور و همراهان دست به درگاه حضرت احدیت بلند کنند و فرصت دعا را از دست ندهند.


دعای مردم ایلام برای سلامتی رئیس جمهور

یک ایران دل نگران خادمان/ همه دست به دعا شدند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از رئیس جمهورهای محبوب، با اخلاص و انقلابی کم‌نظیری است که پس از انقلاب اسلامی با تلاش جهادی و روحیه مردمی به خدمت صادقانه پرداخت.

اکنون مردم ایران با شنیدن خبر این سانحه، برای سلامتی ایشان و هیأت همراه وی دست به دعا و استمداد از خداوند متعال برداشته‌اند.

مردم انقلابی ایلام نیز هم اکنون در حال برگزاری مراسم دعای شریف توسل برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه ایشان در مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام هستند.


مردم بوشهر دست به دعا برای سلامتی رئیس جمهور

دعای توسل برای سلامتی رئیس جمهور و هیئت همراه از طرف نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، استاندار بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و عموم مردم ولایتمدار شهر بوشهر، در مسجد امیرالمومنین (ع) کوچه استانداری در حال برگزاری است.

دعای توسل در نقاط مختلف استان بوشهر در حال برگزاری است.


تصاویری از دعای مردم تهران برای سلامتی رئیس جمهور در حرم عبدالعظیم حسنی

مردم تهران با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانشان دعا کردند که تصاویر این مراسم را اینجا ببینید.


دعای مردم هفتشجان شهرکرد برای سلامتی رئیس جمهور

دعای توسل جهت سلامتی رئیس جمهور و همراهانش توسط مردم شهر هفشجان در شب میلاد امام رضا (ع) قرائت شد ویدئو آن را در اینجا ببینید.


دعای مردم خوسف خراسان جنوبی برای سلامت رئیس جمهور

قرائت قرآن و ذکر دعای امن یجیب برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان در مسجد باقرالعلوم خوسف را در این ویدئو ببینید.


دعای یک ایران برای سلامتی رئیس جمهور در حرم رضوی

برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش که در مسیر خدمت به مردم دچار سانحه هوایی شده‌اند در شب میلاد امام مهربانی‌ها حضرت رضا (ع) تمام ملت ایران دست بر دعا برداشته‌اند که تصاویری آن را در این ویدئو می‌بینید.


دعای مردم بجنورد برای سلامتی رئیس جمهور

مردم بجنورد برای سلامتی رئیس‌جمهور و هیأت همراه دست به دعا برداشتند که تصاویر آن را اینجا ببینید.


برپایی مجالس دعاخوانی در خوزستان برای سلامتی رئیس جمهور

مردم خوزستان در شب میلاد حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا (ع) با برپایی مجالس دعاخوانی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش دعا کردند.

مردم خوزستان پس از شنیدن خبر حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش با قرائت دعای توسل و دیگر ادعیه برای سلامتی حجت الاسلام رئیسی و همراهانش دست به دعا برداشتند.

مجالس دعا برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش در مساجد، حرم مطهر امامزادگان، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و منازل شهرهای مختلف استان برگزار شد.


مراسم دعای توسل شهروندان زنجانی برای سلامتی رئیس جمهور

مردم زنجان در اجتماعی خودجوش و مردمی به صورت دسته جمعی دعای توسل به نیت سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان قرائت کردند که تصاویر ان را در این ویدئو می‌بینید.

گفتنی است، سانحه بالگرد برای رئیس جمهور ظهر امروز یکشنبه در ارتفاعات آذربایجان شرقی به وقوع پیوست و همچنان نیروهای امدادی مشغول جستجو برای یافتن محل حادثه هستند.


دعای سمنانی‌ها برای سلامتی رئیس جمهور

همزمان با غروب یکشنبه و در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و هیأت همراه، مردم متدین استان سمنان با حضور در مساجد و بقاع متبرکه گردهم آمده و دست به دعا و استغاثه برداشتند.

مردم دامغان، زادگاه امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه که اعلام شده در این سفر همراه رئیس جمهور بوده نیز مراسم ویژه دعا را برگزار کردند.

دامغانی‌ها با حضور در حسینیه‌ها و مساجد همچنین دست به دعا برداشتند تا در کنار رئیس جمهور و هیأت همراه، وزیر امور خارجه کابینه سیزدهم نیز سلامت از این حادثه احتمالی بیرون بیاید.

گروهی از مردم استان سمنان علی رغم هوای سرد و بادی که می‌وزد، در گلزارهای شهدا و شهدای گمنام نیز گرد هم آمده و برای سلامتی رئیس جمهور دعا کردند.


مردم دلگان سیستان و بلوچستان برای سلامتی رئیس جمهور دست به دعا شدند

مردم دلگان برای سلامتی رئیس جمهور، همراه با سایر مردم ایران اسلامی دست به دعا شدند که تصاویر آن را در این ویدئو می‌بینید.


دعای توسل زوار حرم شاهچراغ در شیراز برای سلامتی رئیس جمهور

آئین قرائت دعای توسل در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع)، برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه برگزار شد که تصاویری آن را اینجا می‌بینید.


دعای مردم تاکستان قزوین برای سلامتی رئیس جمهور

مردم تاکستان برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه او دست به دعا برداشتند که تصاویر آن را اینجا می‌بینید.


دل نگرانی قمی‌ها برای رئیس جمهور در حرم حضرت معصومه

پس از سانحه هوایی برای رئیس جمهور اقشار مردم قم با تجمع در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برای رئیس جمهور محبوب دعا کردند که تصاویر آن را اینجا ببینید.


قرائت دعای توسل برای سلامتی رئیس جمهور توسط مردم کردستان

دعای توسل برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان در حسینیه شهر سنندج قرائت شد و حاضران برای سلامتی آیت‌الله رئیسی و همراهان دعا کردند که تصاویر آن را در اینجا می ببینید.


توسل کرمانشاهیان برای سلامتی رئیس جمهور

جمعی از مردم کرمانشاه در جشن میلاد امام رضا (ع) دست به دعا و توسل برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان در سانحه هلیکوپتر شدند که تصاویر آن را اینجا می‌بینید.


مردم کهگیلویه و بویراحمد دست به دعا شدند

پس از اعلام بروز فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس جمهوری، مردم کهگیلویه و بویراحمد دست به دعا شدند.

مردم کهگیلویه دست به دعا شدند/ کوچه به کوچه برای سید محرومان

روستاهای محروم استان نیز کوچه به کوچه روایتگر دعا برای سلامتی رئیس جمهوری است.


رشتوندان برای سلامتی رئیس جمهور دست به دعا شدند

مردم رشت در شب میلاد امام رضا (ع) و برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش دعای توسل برگزار کردند که تصاویر آن را اینجا ببینید.


دعای مردم لرستان برای سلامتی رئیس جمهور

مردم لرستان در پی بروز حادثه هوایی برای رئیس جمهور و همراهان وی دست به دعا شدند که تصاویر آن را در این ویدئو می‌بینید.


مازنی‌ها برای سلامتی رئیس جمهور دست به دعا شدند

با اعلام خبر بروز سانحه هوایی برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان مردم مناطق مختلف استان مازندران با حضور در تکایا و مساجد برای سلامتی وی دست به دعا شدند.

همزمان با شب میلاد حضرت امام رضا (ع) مردم مناطق مختلف دیار علویان با حضور در اماکن مذهبی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان به دعا و نیایش پرداختند.

مردم مازندران که به تازگی میزبان رئیس جمهور و هیأت دولت در سفر استانی بودند، با شنیدن خبر بروز حادثه هوایی برای رئیس جمهور دچار اندوه فراوان شدند و از درگاه باری تعالی برای سلامتی حجت الاسلام رئیسی و همراهان به دعا و نیایش پرداختند.

رئیس جمهور در سفر اخیر به مازندران عزمش را برای گره گشایی و رفع موانع فراروی کشاورزی و تولید در مازندران جزم کرده بود و جلسات شبانه روزی با حضور وی برای حل مسائل استان برگزار شده بود.


دعای مردم ساوه استان مرکزی برای سلامتی رئیس جمهور

مردم ساوه برای سلامتی رئیس جمهور با استغاثه به امام مهربانی‌ها در کنار پرچم مرقد مطهر علی ابن موسی الرضا علیه السلام دعا کردند که تصاویر آن را اینجا می‌بینید.


هرمزگانی‌ها دعاگو برای سلامتی رئیس جمهور

مردم هرمزگان دوشادوش سایر مردم ایران با حضور در مساجد و تکایا برای سلامتی رئیس جمهور دعا می‌کنند که تصاویر آن را اینجا می‌بینید.


تصاویری از دعای همدانی‌ها برای سلامتی رئیس جمهور


کد خبر 6112486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      1 1
      چی شد دعا تاثیری داشت؟
      • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
        0 0
        بله که تاثیر داشت چون تو هم اگر شهید نشی اخرش میمیری.پس شهادت نصیب ایشون شد روحشان شاد
      • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
        0 0
        بله تاثیرش این بود که حکمت خداوند بر این تعلق گرفت که خوبان زودتر برن